Hej,

Jag efterlyser bilder på Smålandsvillan Värnamo just för att vi ska bygga Värnamo till våren.
Skriv gärna hur ni trivs med planlösningen och hur ni upplever huset rent allmänt.

Mvh
Henrik
 
Hej! Jag har i det här forumet länkar till in facebook där ni kan se två album med bilder. Har inte hunnit lägga in alla bilder ännu dock, men det mesta av huset finns med. Rubriken är "bilder på villa värnamo", osså mitt alias, tollartjejen. Trivs super i huset, vi valde att inte sätta upp extra väggen för ett tredje sovrum och det har gjort huset mer öppet. Vi köpte även till extra skåp i köket, vitrinskåp o vinhylla. Kanon! Vi valde även i köket bort fläkt och kryddhylla, i efterhand skulle vi valt bort hörnskåpen oxå för att kunnat satt upp en större o mer fristående fläkt, men vi är nöjda med resultatet ändå! Hoppas ni kommer trivas lika gott sen som vi gör! Mvh Liza
 
tollartjejen skrev:
Hej! Jag har i det här forumet länkar till in facebook där ni kan se två album med bilder. Har inte hunnit lägga in alla bilder ännu dock, men det mesta av huset finns med. Rubriken är "bilder på villa värnamo", osså mitt alias, tollartjejen. Trivs super i huset, vi valde att inte sätta upp extra väggen för ett tredje sovrum och det har gjort huset mer öppet. Vi köpte även till extra skåp i köket, vitrinskåp o vinhylla. Kanon! Vi valde även i köket bort fläkt och kryddhylla, i efterhand skulle vi valt bort hörnskåpen oxå för att kunnat satt upp en större o mer fristående fläkt, men vi är nöjda med resultatet ändå! Hoppas ni kommer trivas lika gott sen som vi gör! Mvh Liza
Inga kalla golv eller??? Inte gungande sviktande golv?

Vår Värnamo ska vara färdig i slutet på februari :)
Bilderna har jag tittat på förstås.
Hur är det med övervåningen, är den redan inredd?

/Olle
 
nope, golven e varma. har kompisar som byggt ett älvsbyhus som är ungefärligen samma struktur på, de tyckte att våra golv var varmare än deras. om de två rader med sten vi höjde huset med har orsak i det vågar jag ej säga. har ine märkt a några sviktande golv ännu i alla fall o hoppas att ja slipper det,:surprised:
Övervåningen har vi inte påbörjat ännu, det får komma efterhand. mkt annat som kommer före.. garage, altan, trädgård, bröllop..mm.mm.mm.mm d tar aldrig slut. men d e roligt!:D
lycka till mvh Liza
 
Kul att höra!!

Du måste ladda upp lite fler bilder så man får se hur ni har det efter ni har flyttat in. :)

Gjorde vår slutbeställning på ett Värnamo förra veckan... nu har vi bara 4 månaders väntan framför oss *suck* :(

Skulle vara riktigt kul om du kunde lägga upp fler bilder.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.