TonyTech
Håller på att bygga ett hus. Det är klart utsida men det är en hel del jobb insida som jag behöver hjälp med. Jag har jobbat själv den mesta av tiden men nu behöver jag bygghjälp så att det går fortare.

I dagsläget är ångspärr på plats, innerväggar är reglade. Färdigt för att börja dra el i installations skiktet. En del rör kommer att dras innan väggar byggs igen. Efter att ventilationen FTX är klar, vilket är ganska snart skall ett RAW tak monteras. Kommer att kräva en hel del noggrannhet. I övrigt inga konstigheter. Vill du jobba med flera områden så är det en fördel. Det är drygt 70m2 yta som skall färdigställas.

Är du företag eller privatperson som vill jobba med mig så beaktar jag alla förslag. Du får full, skälig betalning som är beskattningsbar. Början på jobbet blir ungefär v20.

Skicka meddelande om du vill veta mera och vilka områden du kan bäst.
Mvh, Tony
 
  • Gråmulet landskap med stilla sjövatten omgivet av runda stenar och strandvegetation under en molnig himmel.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
TonyTech TonyTech skrev:
Håller på att bygga ett hus. Det är klart utsida men det är en hel del jobb insida som jag behöver hjälp med. Jag har jobbat själv den mesta av tiden men nu behöver jag bygghjälp så att det går fortare.

I dagsläget är ångspärr på plats, innerväggar är reglade. Färdigt för att börja dra el i installations skiktet. En del rör kommer att dras innan väggar byggs igen. Efter att ventilationen FTX är klar, vilket är ganska snart skall ett RAW tak monteras. Kommer att kräva en hel del noggrannhet. I övrigt inga konstigheter. Vill du jobba med flera områden så är det en fördel. Det är drygt 70m2 yta som skall färdigställas.

Är du företag eller privatperson som vill jobba med mig så beaktar jag alla förslag. Du får full, skälig betalning som är beskattningsbar. Början på jobbet blir ungefär v20.

Skicka meddelande om du vill veta mera och vilka områden du kan bäst.
Mvh, Tony
Hej! Har försökt skicka pm men tror inte att det lyckades.
Jag är tillgänglig så hör gärna av dig via pm.
Mvh Kling1
 
TonyTech
K Kling 1 skrev:
Hej! Har försökt skicka pm men tror inte att det lyckades.
Jag är tillgänglig så hör gärna av dig via pm.
Mvh Kling1
Hej,
Tack för ditt intresse av min förfrågan.
Verkar inte gå att skicka pm. Det är heller inte så lämpligt av mig att lämna mail eller telefon i forumet. Skall kolla på hur man går tillväga för att undvika kontaktuppgifter i forumet.
 
BirgitS
TonyTech TonyTech skrev:
Verkar inte gå att skicka pm.
Har du stängt av PM-funktionen i dina inställningar?
 
BirgitS BirgitS skrev:
Har du stängt av PM-funktionen i dina inställningar?
Var stänger/aktiverar man den funktionen, kanske stängt av misstag tänker jag?
 
TonyTech
BirgitS BirgitS skrev:
Har du stängt av PM-funktionen i dina inställningar?
Jag hade stängt av den av misstag. Det skall nu gå att skicka pm. Tack för tipset!
 
TonyTech
K Kling 1 skrev:
Var stänger/aktiverar man den funktionen, kanske stängt av misstag tänker jag?
Jag hade stängt av den av misstag. Det skall nu gå att skicka pm.
 
TonyTech
Det var dåligt med svar på mitt erbjudande om jobb. Jag trodde att branschen hade brist på jobb. Men eftersom jag inte fått någon intresserad så är det nog tillräckligt med sysselsättning på marknaden.
☹️
 
BirgitS
TonyTech TonyTech skrev:
Det var dåligt med svar på mitt erbjudande om jobb. Jag trodde att branschen hade brist på jobb. Men eftersom jag inte fått någon intresserad så är det nog tillräckligt med sysselsättning på marknaden.
☹️
Det finns visserligen en hel del hantverkare i forumet men så många att de kommer från alla mindre områden i Sverige är de ju inte. Det här delforumet är väl till för att man ska kunna fråga efter och lämna referenser om hantverkare.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.