Hejsan!

Detta ska bli kul att följa.. Vi går också och funderar på ugglan fuktion! Skall ringa en säljare nästa vecka om lite priser o dyligt. Har ni valt o köpa ett nyckelfärdigt hus eller?

MVH
 
Japp vi har valt nyckelfärdigt men dock valt oinredd övervåning. Vi känner att vi kan vänta en stund med den då vi har 3 sovrum på bottenplan och så vill jag ha en carport/förråd innan övervåning.
 
Nu är bloggen uppdaterad. Vi har gjort våra tillval och så har jag lagt upp aktuella kort på tomten. Det händer tyvärr inte så mycket på vår tomt än men snart så! Kika på www.freezell.com
 
Hej
Kul att följa er bygge! Vi skall på sikt också bygga med LB-hus. Ett modfierat Hussvalan. Vad har ni fått betala för isolering och dubbla skivor?
 
Vi har fått ett cirkapris - jag tror det blir mer exakt vid byggstartsmötet. Cirkapriset är 28.500 kr men vår säljare trodde att det var högt räknat. (observera att detta gäller bara innerväggar, ytterväggar kommer ha enkla skivor)
 
Hej! Vad kul! Vi bygger ett likadant i Upplands-Bro, hmm ska kanske också sätta upp en blogg:) men det blir kul att följa er!:)
 
Sådär! Nu är vi igång. Bloggen är uppdaterad och kommer uppdateras oftare nu.

/freeZell
 
Tjena! Inte loggat in här på ett tag men tänkte idag att jag skulle tipsa om vår blogg som är uppdaterad nu. huset börjar bli klart faktiskt!
Läs idag också om varför man inte ska anlita Golvmaterial i Nyköping.

Vår hemsida www.freezell.com
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.