U Ulrika M.M skrev:
Putsa dina mest omöjliga fönster på nolltid. Glöm dyra städfirmor: värna om din tid, hälsa och ekonomi.
[bild]
Vinn Robotrents toppsäljande fönsterputsrobot som vunnit en rad olika bäst-i-test och levererar kristallklara fönster utan ränder, når nästan varje hörn med en precision på 98% och skyddar dig från ryggproblem och andra fysiska belastningar.

Om ni redan nu vill beställa en fönsterputsrobot inför vårstädningen får ni 10% rabatt med koden "BYGGAHUS"

Värde: 3995 kr

För att tävla gör du såhär:
1. Motivera varför du ska vinna
2. Besvara frågan: Vilka år har Robotrents fönsterputsrobot HCR-10 vunnit bäst-i-test? Svaret hittar du här: Fönsterputsrobot HCR-10 med sprayfunktion

Vinnaren utses fredag 19/4.
--------------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Roborent för att de sponsrar den här tävlingen.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
1. Förutom att jag (som så många andra i svarsfältet) har många fönster på onåbara höjder så är jag också mamma till en snart 4-årig kille som tycker att det coolaste som finns är robotar. Gräsklipparen som han kärleksfullt gett namnet Max (efter en robotstruts i ett barnprogram) tittar han gärna och länge på när den arbetar. Pysselmaterialet går åt till att bygga "skräprobotar". En vinst här skulle mao både underlätta fönstertvättandet och leda till oändlig lycka för en liten kille som får se ytterligare en häftig robot- en som kan klättra t.o.m!

2. 2023 och 2024
 
För att tävla gör du såhär:
1. Detta är egentligen till min kära farmor (89 år).

Då Hennes hus är stort och nästan 10 meter högt, så är hon beroende av att ta in fönsterputsning via företag eller släkt (mig).

Med denna robot, så skulle mycket tid-/ork & pengar att besparas.

2. Besvara frågan: År 2023 & 2024
 
1) Vi för en ständig kamp mot sand- och saltlager på våra stora fönster som vetter mot väst. Det är sååå jobbigt att bo nära havet.


2) "Bäst i test 2023 & 2024"
 
U Ulrika M.M skrev:
Putsa dina mest omöjliga fönster på nolltid. Glöm dyra städfirmor: värna om din tid, hälsa och ekonomi.
[bild]
Vinn Robotrents toppsäljande fönsterputsrobot som vunnit en rad olika bäst-i-test och levererar kristallklara fönster utan ränder, når nästan varje hörn med en precision på 98% och skyddar dig från ryggproblem och andra fysiska belastningar.

Om ni redan nu vill beställa en fönsterputsrobot inför vårstädningen får ni 10% rabatt med koden "BYGGAHUS"

Värde: 3995 kr

För att tävla gör du såhär:
1. Motivera varför du ska vinna
2. Besvara frågan: Vilka år har Robotrents fönsterputsrobot HCR-10 vunnit bäst-i-test? Svaret hittar du här: Fönsterputsrobot HCR-10 med sprayfunktion

Vinnaren utses fredag 19/4.
--------------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Roborent för att de sponsrar den här tävlingen.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
1. Vi har som alla andra fönster och dörrar på villan som skall hållas fina, dessutom fyra inglasningspartier och några fönster på uterum och altan. Så en sån att underlätta jobbet med skulle vara kanon då det nu inte blir gjort så ofta som det skulle behövas.

2. 2023 och 2024.
 
1. Högt sittande, svåråtkomliga och fasta fönster gör att man drar sig för att putsa dem. Med en robot som gör jobbet skulle vi få klart bättre utsikt.
2. 2023 och 2024
 
1. Jag har fönster i mitt hus, och jag är ganska lat av mig vad gäller att putsa dem. Självklart borde jag därför vinna eftersom jag ändå vill ha rena fönster! 🤣
2. 2023 & 2024
 
tvätta fönster är så otroligt monstertråkigt, och så blir det aldrig riktigt bra ändå. Jag vill ha hjälp av en robot!

2023 och 2024
 
U Ulrika M.M skrev:
Putsa dina mest omöjliga fönster på nolltid. Glöm dyra städfirmor: värna om din tid, hälsa och ekonomi.
[bild]
Vinn Robotrents toppsäljande fönsterputsrobot som vunnit en rad olika bäst-i-test och levererar kristallklara fönster utan ränder, når nästan varje hörn med en precision på 98% och skyddar dig från ryggproblem och andra fysiska belastningar.

Om ni redan nu vill beställa en fönsterputsrobot inför vårstädningen får ni 10% rabatt med koden "BYGGAHUS"

Värde: 3995 kr

För att tävla gör du såhär:
1. Motivera varför du ska vinna
2. Besvara frågan: Vilka år har Robotrents fönsterputsrobot HCR-10 vunnit bäst-i-test? Svaret hittar du här: Fönsterputsrobot HCR-10 med sprayfunktion

Vinnaren utses fredag 19/4.
--------------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Roborent för att de sponsrar den här tävlingen.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
1. Jag tror att vår familj förtjänar att vinna Fönsterputsroboten HCR-10 med sprayfunktion eftersom vi värdesätter både tid och kvalitet i vårt hem. Med vårt hektiska schema skulle HCR-10 inte bara underlätta vårt liv genom att göra fönsterputsningen till en enkel och snabb process, utan också ge oss mer tid att spendera tillsammans som familj. Vi är redo att ta emot den här innovativa lösningen och låta den addera glans till vårt hem och vårt liv!

2. Bäst i test 2023 & 2024
 
Svar: 2023 och 2024

Jag älskar bidraget med motiveringen: "Tjock man med korta armar, många fönster och bättre saker att göra", men jag trumfar det med att jag är kvinna (!), förmodligen ännu kortare och definitivt ännu tjockare och att min sambo har bättre saker att göra, åt mig! Häpp! (Allvarligt talat så är jag sjukskriven men blev av med min sjukpenning så sambon jobbar halvt ihjäl sig. Jag har problem med att lyfta armarna över axelhöjd så fönsterputsning är besvärligt.)
 
1. Många köper hus/lägenhet med utsikt. Det innebär oftast (läs: alltid) genomskinliga ytor som ska putsas. Denna robot ger mer tid till att beskåda utsikten än tiden jag lägger ner på att putsa fönster. Jag är mån om både tid och utsikt. Detta hade varit en perfekt vinst inför våren/sommaren.

2. 2023 & 2024
 
ulfben ulfben skrev:
1. Motivera varför du ska vinna en fönsterputsrobot
Jag är en tjock man med korta armar, många fönster, och bättre saker att göra. :)

2. Besvara frågan: Vilka år har Robotrents fönsterputsrobot HCR-10 vunnit bäst-i-test?
2023 & 2024
1. Det vore fantastiskt att ha en fönsterputs robot för det 80- åriga paret så vi slapp stå på vingliga stegar o riskera livet för att putsa fönstren i vårt burspråk där vi av snålhet satte in icke-öppningsbara fönster i vår ungdom!
2. Roborent utsågs till bästa i test 2023 o 2024
 
1. Tänker att alla är i behov av den och inte jag mer än någon annan, men med två små barn, och dessutom fönster från källare, entreplan och ovanvåning så blir fokuset på rena fönster långt ner på listan. Men som alltid så blir det ju roligare med denna typen av aktivitet när man får leka med teknikprylar samtidigt som man städar :)

2. 2023 och 2024
 
ulfben ulfben skrev:
1. Motivera varför du ska vinna en fönsterputsrobot
Jag är en tjock man med korta armar, många fönster, och bättre saker att göra. :)

2. Besvara frågan: Vilka år har Robotrents fönsterputsrobot HCR-10 vunnit bäst-i-test?
2023 & 2024
Saken är klar. Klart Ulf ska ha den! 😅
 
U Ulrika M.M skrev:
Putsa dina mest omöjliga fönster på nolltid. Glöm dyra städfirmor: värna om din tid, hälsa och ekonomi.
[bild]
Vinn Robotrents toppsäljande fönsterputsrobot som vunnit en rad olika bäst-i-test och levererar kristallklara fönster utan ränder, når nästan varje hörn med en precision på 98% och skyddar dig från ryggproblem och andra fysiska belastningar.

Om ni redan nu vill beställa en fönsterputsrobot inför vårstädningen får ni 10% rabatt med koden "BYGGAHUS"

Värde: 3995 kr

För att tävla gör du såhär:
1. Motivera varför du ska vinna
2. Besvara frågan: Vilka år har Robotrents fönsterputsrobot HCR-10 vunnit bäst-i-test? Svaret hittar du här: Fönsterputsrobot HCR-10 med sprayfunktion

Vinnaren utses fredag 19/4.
--------------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Roborent för att de sponsrar den här tävlingen.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
1. Vi har många 2x2m-fönster som jag bara orkat putsa en gång sedan huset byggdes vilket är lite synd. Har funderat på en putsrobot och skulle såklart gärna vinna en.

2. 2023 & 2024
 
1. Vi har många fönster och fransk balkong, men också ett uterum med glasväggar och glastak som jag gärna skulle sätta RobotRent i arbete på. Skulle bli en styrkeuppvisning för RobotRent och riktigt bra reklam till alla grannarna och deras uterum.

2. 2023 och 2024
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.