Kan öppnas med:
• 3 knackningar med en halv sek mellanrum.
• Med appen i telefonen.
• Med vanlig nyckel.

Plogtraktorn körde på vår fina brevlåda så den blev en skrothög. Har nu en skitful plastbrevlåda så det skulle behövas en ny fin brevlåda med modern öppning.
 
U Ulrika M.M skrev:
[bild]
Nu har du chansen att vinna denna smarta paketpostlåda med stor kapacitet för säker post- och pakethantering från Berglund. MP4600 Smart har det digitala låset Inside The Box, som möjliggör att du kan öppna din postlåda på tre (3) olika sätt. Via appen kan du också dela ut digitala nycklar, du bestämmer själv till vem och hur länge. Postlådan har en stabil konstruktion och är utformad för att klara tuffa väderförhållanden. HandStop funktionen hindrar objudna från att ta ut post via inkastluckan.

Värde: 5 265 kr

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna den smarta paketpostlådan MP4600 Smart från Berglund.

Fråga: På vilka tre (3) sätt kan postlådan öppnas?
Svaret hittar du här: [länk]

Vinnaren utses 12/4.

--------------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Berglund för att de sponsrar den här tävlingen.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
Det går att öppna via app, 3 knackningar eller med nyckel.
Jag önskar jag kunde få en apparat som gjorde mitt liv lätt för jag har så hiskeligt svårt att hitta sätt, som gör att jag inte alltid går och letar efter nycklar, mobil och brev. Att ha ADHD gör att mycket kan bli tokigt och skevt men också skratt och en brevbärare som säger tack när jag ger godis varje jul. Men att få en brevlåda där jag säger knack knack knack skulle vara ljuvligt och kul. Tänk en brevlåda som minskar stress och som skulle ge en frid till min familj och mig, det är att i rockärmen gömma ett äss!
 
U Ulrika M.M skrev:
[bild]
Nu har du chansen att vinna denna smarta paketpostlåda med stor kapacitet för säker post- och pakethantering från Berglund. MP4600 Smart har det digitala låset Inside The Box, som möjliggör att du kan öppna din postlåda på tre (3) olika sätt. Via appen kan du också dela ut digitala nycklar, du bestämmer själv till vem och hur länge. Postlådan har en stabil konstruktion och är utformad för att klara tuffa väderförhållanden. HandStop funktionen hindrar objudna från att ta ut post via inkastluckan.

Värde: 5 265 kr

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna den smarta paketpostlådan MP4600 Smart från Berglund.

Fråga: På vilka tre (3) sätt kan postlådan öppnas?
Svaret hittar du här: [länk]

Vinnaren utses 12/4.

--------------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Berglund för att de sponsrar den här tävlingen.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
Brevlådan kan öppnas med tre knackningar, app eller med nyckel.
Jag skulle vilja vinna brevlådan för att jag funderar på att starta eget, och då skulle en ”säker brevlåda” vara bra att ha.
 
U Ulrika M.M skrev:
[bild]
Nu har du chansen att vinna denna smarta paketpostlåda med stor kapacitet för säker post- och pakethantering från Berglund. MP4600 Smart har det digitala låset Inside The Box, som möjliggör att du kan öppna din postlåda på tre (3) olika sätt. Via appen kan du också dela ut digitala nycklar, du bestämmer själv till vem och hur länge. Postlådan har en stabil konstruktion och är utformad för att klara tuffa väderförhållanden. HandStop funktionen hindrar objudna från att ta ut post via inkastluckan.

Värde: 5 265 kr

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna den smarta paketpostlådan MP4600 Smart från Berglund.

Fråga: På vilka tre (3) sätt kan postlådan öppnas?
Svaret hittar du här: [länk]

Vinnaren utses 12/4.

--------------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Berglund för att de sponsrar den här tävlingen.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
Tre knackningar, med appen eller med nyckel.

Får ett antal år sedan tillverkade jag en egen postlåda med LED-belysning bakom siffrorna och drivet av solceller. Den sprängdes ett par månader efter uppsättning av ett par ungdomar i moppebil som tyckte att de "bara busade". Föräldrarna bara skrattade åt sina barns uppfinningsrikedom och frustrerad köpte jag en vanlig brevlåda som dessutom läcker in vid regn. Med en ny smart brevlåda kan jag återfå lite av känslan med teknik - och få ha torr post när det regnar.
 
Öppna med tre knackningar, appen eller nyckel.
Har nu haft denna enkla låda i 35 år. Fick ta över en enkel låda med lås från en son, men var är nyckeln?
Så dags för en ny väl? Gärna avancerad, tappar nyckel, ta appen. Glömt telefonen, knacka!
 
Med det digitala låset Inside The Box kan du öppna postlådan på tre olika sätt – med appen, tre knackningar eller med nyckel.

När vår garageuppfart byggdes om för några år sedan så skadades brevlådan och har sedan dess hållits uppe med hjälp av grindstolpen och spännband. En ny brevlåda har stått på önskelistan länge och skulle man få en sån fin och tekniskt överdådig brevlåda som denna skulle man ju bli glad. :)
 
Man kan öppna postlådan på tre olika sätt – med appen, tre knackningar eller med nyckel.

Nycklar har man nuförtiden inte till något och ifall man råkar inneha några är de aldrig med. Detta blir man dagligen påmind om när man passerar brevlådan och igen måste kväsa sin nyfikenhet tills nästa vittring kan ske. Min fru har bemästrat en speciell teknik där hon tråcklar ner armen i brevnedkastet för att på så sätt känna och plocka upp den post som ligger där. Det resulterar oftast i att hon missar någon post och kalasinbjudningar till barnen får man pinsamt svara på efter senaste OSA-datum.

Att kunna knacka på lådan för att öppna känns oförskämt enkelt och lite för bra för att vara sant! Vilket onödigt krångel i vardagen man skulle lösa på ett sätt man aldrig trodde var möjligt!
 
U Ulrika M.M skrev:
[bild]
Brevlådan kan öppnas med appen, tre knackningar eller med nyckel.

Finns många anledningar till att vilja ha en ny brevlåda som många redan har nämnt men den största anledningen till att ha en smart brevlåda är ju att brev och pakethantering av Postnord mfl är korkad. Det här skulle kunna vara ett vaccin mot dålig service.
 
Man kan öppna med appen, tre knackningar eller med nyckel.

Hade varit toppen med en säker brevlåda till mitt hus jag själv håller på att bygga.
Budgeten är passerad för länge sedan och en säker brevlåda behövs den kommer stå nära landsväg med en del trafik.
 
U
Då var tävlingen avslutad!

Stort tack för alla bra motiveringar, har som alltid varit ett tufft jobb att enas om ett vinnande bidrag. Idag säger vi grattis till @Anhyan med inlägg #84 - din gamla brevlåda hade förvisso en hel del spännande funktioner men nu får du en som kommer vara strået vassare 😉🥳🥇

Tack till alla som varit med och tävlat och ha en riktigt fin fredag!💃🕺
 
  • Gilla
JoJ3
  • Laddar…
U Ulrika M.M skrev:
Då var tävlingen avslutad!

Stort tack för alla bra motiveringar, har som alltid varit ett tufft jobb att enas om ett vinnande bidrag. Idag säger vi grattis till @Anhyan med inlägg #84 - din gamla brevlåda hade förvisso en hel del spännande funktioner men nu får du en som kommer vara strået vassare 😉🥳🥇

Tack till alla som varit med och tävlat och ha en riktigt fin fredag!💃🕺
Wow! Stort tack, vad roligt! Jag kanske kan återanvända klistermärket ändå =) Hur gör jag nu, behöver jag kontakta någon?
 
  • Älska
Ulrika M.M
  • Laddar…
U
A Anhyan skrev:
Wow! Stort tack, vad roligt! Jag kanske kan återanvända klistermärket ändå =) Hur gör jag nu, behöver jag kontakta någon?
Se pm 🙂☀️
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.