A anis16 skrev:
Just det, kommunen sa att jag inte fick fylla soptunnan med cement igen. Ni som kan sånt här, vad för typ av betong ska jag använda?
Gräv en grop som den står stadigt i! Prova vilket djup som blir lämpligt, jag gissar att 1/3 räcker
 
  • Gilla
fribygg och 1 till
  • Laddar…
S Sona2012 skrev:
Gräv en grop som den står stadigt i! Prova vilket djup som blir lämpligt, jag gissar att 1/3 räcker
Ok, jag ska be förra ägaren/mäklaren komma och gräva gropen när jag får tag på dem. Har varit lite svårt att nå dem dock, vill ju inte ta sitt ansvar.
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
A anis16 skrev:
Ok, jag ska be förra ägaren/mäklaren komma och gräva gropen när jag får tag på dem. Har varit lite svårt att nå dem dock, vill ju inte ta sitt ansvar.
Finns ingen som har ansvar. Du måste anmäla " dolt fel" till försäkringsbolaget som skrattar åt dig
 
  • Ledsen
kashieda
  • Laddar…
Jag råkade trampa sönder några blommor i gräsmattan. Det måste vara byggahus fel.
 
Var dom dolda eller såg du dom och ändå trampade...?
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
A anis16 skrev:
Ok, jag ska be förra ägaren/mäklaren komma och gräva gropen när jag får tag på dem. Har varit lite svårt att nå dem dock, vill ju inte ta sitt ansvar.
De är så typiskt ingen vill ta ansvar.
Jag jätteproblem. Jag upptäckte att rullgardinen som jag köpt på nätet den passade inte. Jag tycker de skulle sagt att 60cm rullgardin inte skulle passa
Folk tar inte ansvar. Mitt fönster är 2m. De borde förstå det. Så dåligt. För det måste vara säljarens ansvar
 
  • Älska
kashieda
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Var dom dolda eller såg du dom och ändå trampade...?
Nu känner jag mig ifrågasatt. och kränkt.
 
Bananskalare Bananskalare skrev:
Nu känner jag mig ifrågasatt. och kränkt.
Kan du med en oljemålning illustrera hur du känner dig kränkt?
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
Linolja måste det vara
 
  • Haha
kashieda
  • Laddar…
P Pin skrev:
Linolja måste det vara
Rå eller kokt❓
 
Bananskalare Bananskalare skrev:
Nu känner jag mig ifrågasatt. och kränkt.
Varför ❓
 
Ett stort träd har fallit över stigen jag brukar gå i skogen när jag är ute med hunden. Är det räddningsverket som jag skall ringa❓ Det är en statligt ägd skog. Kanske statsministern❓
Ett nedfallen träd ligger över en skogsstig omgiven av grönt gräs och små buskar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Ledsen
SågspånPappspikEternit och 3 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Ett stort träd har fallit över stigen jag brukar gå i skogen när jag är ute med hunden. Är det räddningsverket som jag skall ringa❓ Det är en statligt ägd skog. Kanske statsministern❓
[bild]
Borde vara statens grannar som är ansvariga.
 
  • Haha
kashieda
  • Laddar…
N Niq skrev:
Ett stort träd har fallit över stigen jag brukar gå i skogen när jag är ute med hunden. Är det räddningsverket som jag skall ringa❓ Det är en statligt ägd skog. Kanske statsministern❓
[bild]
Är det E22?
 
N Niq skrev:
Rå eller kokt❓
Beror på konstverket. Det kan jag inte veta. Är det skriket eller apjesus som ska gestaltas liksom.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.