Ska den anslutas före eller efter V90 56K modemet?!
 
FredrikR FredrikR skrev:
Ska den anslutas före eller efter V90 56K modemet?!
Om du hittar en fax med bluetooth går den säkert att ansluta till din bil. Tror inte det är någon skillnad om du ställer den framför eller bakom bilen. Hur långt bilen har gått påverkar nog inte heller fast det är ju klart Volvos elektronik klarar nog inte så många K
 
P paralun skrev:
Ska de pina sig till närmaste ÅVC med tunnan på släp`? Vilket drama när soppolisen slår till med full kraft!
Och hittar cement i botten
 
F fribygg skrev:
Om man kör kokt pilsnerkorv direkt ur burken TROR jag inte stekbord behövs men fråga din sopgubbe hur han vill ha det.
Mmmm, Bullens blir nog sophämtaren glad åt. Med långburk även fast det är pissljummen fulöl att dricka till... perfekt frukost!!!
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
P Pin skrev:
Sätter du släpvagnen på taket?
[bild]
Av erfarenhet så vet jag att en Nissan Leaf inte tål så där mycket tryck mot kofångaren utan att balken bakom går av, även om soptunnan skulle vara tom.
 
  • Wow
  • Gilla
Sona2012 och 2 till
  • Laddar…
Vilken är er favoritlångburk?

Min? Den ska vara bERNSTensfärgad
 
  • Haha
  • Gilla
  • Arg
Pin och 4 till
  • Laddar…
Den åttonde. Då återstår sex.
 
  • Gilla
7ender och 3 till
  • Laddar…
M
P Pin skrev:
Och hittar cement i botten
Kom vi inte fram till att det skulle vara betong istället för cement?
 
N Niq skrev:
Om du hittar en fax med bluetooth går den säkert att ansluta till din bil. Tror inte det är någon skillnad om du ställer den framför eller bakom bilen. Hur långt bilen har gått påverkar nog inte heller fast det är ju klart Volvos elektronik klarar nog inte så många K
Jag pratar om US Robotics inte Volvo?
Vi hörs på ICQ efter 18:00!
 
M Mekplatsen skrev:
Kom vi inte fram till att det skulle vara betong istället för cement?
Facktermer. Som att planka och bräda skulle vara olika. Eller regel.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Facktermer. Som att planka och bräda skulle vara olika. Eller regel.
Just det, kommunen sa att jag inte fick fylla soptunnan med cement igen. Ni som kan sånt här, vad för typ av betong ska jag använda?
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
A anis16 skrev:
Just det, kommunen sa att jag inte fick fylla soptunnan med cement igen. Ni som kan sånt här, vad för typ av betong ska jag använda?
Prova tegelkross och lera istället
 
FredrikR FredrikR skrev:
Jag pratar om US Robotics inte Volvo?
Vi hörs på ICQ efter 18:00!
Låter som en sådandär elbil
 
  • Wow
FredrikR
  • Laddar…
M
A anis16 skrev:
Just det, kommunen sa att jag inte fick fylla soptunnan med cement igen. Ni som kan sånt här, vad för typ av betong ska jag använda?
Slösa för allt i världen inte med Blåbetong, då du behöver spara det till dolda fel anmälan.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.