Ja det gick precis som väntat idag, man kan säga att vi är långt ifrån överens med byggaren :'( Många tankar i huvudet nu, vad blir nästa steg??? Tingsrätten eller ARN? Man skulle få rådfrågat med en jurist först om man har nån chans, men ingen jag har kontaktat vill hjälpa en gratis >:( Nu menar jag inte att jag ska få all hjälp gratis men det kan ju vara kul att veta om det e lönt att fortsätta processa.. Oddsen för oss hörs ju inte vara dåliga om man lyssnar på KO, men kan man lita på vad dom säger? Ja som sagt mycket att grubbla på. Här i Umeå byggs det inte allt för många hus så det växer inte på trä direkt om man ska ha tag i en bra jurist. Nåja nog med svammel, om nån har nått förslag så tar jag tacksamt emot det. :)
 
Är du medlem i Villaägarna så har du en halvtimmes fri juristhjälp därifrån.

Har du redan betalt för mycket till Juslin och vill ha igen pengar, eller har du obetalda fakturor från honom som han vill ha betalt för?
 
Jag håller inne med 350000kr som han vill ha men som jag anser att han inte har rätt till, pga att han inte kan göra avdrag på det som jag har handlat till honom.
 
Ja då ser det betydligt bättre ut än om du skulle haft pengar att fordra från honom, krasst ekonomiskt sett iaf.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.