App, tre knackningar eller nyckel.

De senare två hade inaktiverats vid innehav av en smart brevlåda och även den förstnämnda när digitala legitimationer väl tar över. Något som denna smarts brevlådan i så fall blir del av i egenskap av pilotkoncept för Samfällighet 3.0.

Den smarta brevlådan kan enbart administreras av fastighetens ägare och ta emot leveranser från betrodda logistikleverantörer. Allt knyts samman i ett större konsensusbaserat ekosystem som kommer adressera många av de lokala utmaningar som finns idag och öppnar upp för en högre grad av dynamik och demokratiserande av delningsekonomiska, demokratiserande och trygghetsgenererande tjänster.

För att nämna några energigemenskaper, delbilspool, samladdning, smart gemensam redskapsbod m.fl.
 
Den öppnas med appen, tre knackningar eller med nyckel.

Skulle kunna slå flera flugor i en smäll om vi vinner;

Jag råkar regelbundet ut för att paket returneras till terminal och försenas upp till en vecka då mitt nya ombud (som nyligen flyttades från min närbutik till en tobak en längre väg bort) inte heller lyckas registrera alla försändelser vid ankomst.

Utöver det är det nyligen utbytta låset på nuvarande brevlåda sådant att man får hålla en påse varmt vatten mot det om temperaturen är under -5 och den är tveksamt förankrad i backen (sedan tidigare ägare).

Dags för något nytt där vi råder bot på det helt enkelt.
 
Lådan öppnas med 1: appen 2: tre knackningar 3: med nyckel

Jag är nyopererad i högerfoten och i princip fast hemma i två månader (får inte köra bil med foten), redan nu är jag mästerbeställare på nätet och det lär inte minska när man är fast hemma. Efter denna vintern så är dessutom vår gamla paketpostlåda redo att ge upp. Också intressant att notera hur snabbt den har rostar där hundarna kissar på den...
 
Lådan kan öppnas med appen, tre knackningar eller med nyckel.

Som IT Tech nörd är det ett måste för mig att ha ett sådan, men det är väldigt lite info på er hemsida om denna, är det över blåtand ? skall den kopplas till ström ? Behöver den Wi-fi ? kan man få notis när man får Post? kan man sätta in en kamera så kan man se hur det ser ut i brevlådan vad det kommer för brev/post osv ? detta går att utveckla så mkt mer ;) Ni har något intressant på gång, utveckla mer och ni kommer få många teknik nördar som kunder :p Låset klarar den vintern ? så den inte fryser fast det problem har vi på vintern,,,,, En ann tips sätta en lite led Skärm så lyser i mörkret med Hus nummer och namn på brevlådan hade varit häftigt.

Vinner jag kan jag nog ger er mycket tips och sedan även få flera att köpa i mitt Teknik intresserade nätverk över 10000 människor ;)
 
U Ulrika M.M skrev:
[bild]
Nu har du chansen att vinna denna smarta paketpostlåda med stor kapacitet för säker post- och pakethantering från Berglund. MP4600 Smart har det digitala låset Inside The Box, som möjliggör att du kan öppna din postlåda på tre (3) olika sätt. Via appen kan du också dela ut digitala nycklar, du bestämmer själv till vem och hur länge. Postlådan har en stabil konstruktion och är utformad för att klara tuffa väderförhållanden. HandStop funktionen hindrar objudna från att ta ut post via inkastluckan.

Värde: 5 265 kr

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna den smarta paketpostlådan MP4600 Smart från Berglund.

Fråga: På vilka tre (3) sätt kan postlådan öppnas?
Svaret hittar du här: [länk]

Vinnaren utses 12/4.

--------------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Berglund för att de sponsrar den här tävlingen.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
Den öppnas med app, nyckel eller knackning!

Vi har tagit över ett äldre hus med brevinkast genom köksdörren till vår brevbärares stora sorg! Vi är i stort behov av en ordentlig postlåda men har många kostnader att tackla i vårt gamla hus så det tenderar att hela tiden trilla ner på priolistan! Det vore fantastiskt att få den här smarta paketpostlådan som jag redan suktat efter tidigare med den smarta paketfunktionen! Och mer än nåt skulle vår brevbärare bli överlycklig och förhoppningsvis förlåta oss (och tidigare ägare) efter alla år hon fått gå upp för vår ibland hala kökstrappa för de extra stegen vårt hus krävt!
 
Brevlådan kan öppnas med appen, tre knackningar eller med nyckel.

En brevlåda anpassad för paket hade varit fantastiskt. Det kommer paket var och varannan dag här hemma. Det hade också varit smidigt att kunna plocka med posten i förbifarten när man kommer hem från arbetet. Vi har bara en nyckel till nuvarande brevlåda. Den hänger i hallen och då måste man först låsa upp ytterdörren, hämta nyckeln i hallen och sedan åter gå till brevlådan för hämta posten. Jag tror att denna brevlåda skulle uppskattas mycket av alla i familjen. För idag vet ingen om posten redan är hämtad eller ej.
 
Gammal brevlåda fastsatt på ett elskåp med en sönderrostad stolpe i, locket går bara öppna en tredjedel.

En bild säger mer än tusen ord sägs det. Men jag ska ändå ge en bakgrund: stolpen ruttnade sönder så nu sitter den gamla brevlådan fast på elskåpet med starka magneter. Det regnar in och posten blir dyblöt. Torsdagens leverans av grönsaksfröer var allt annat än i gott skick när jag väl kom hem och vittjade brevlådan.

Barnen hade älskat att få låsa upp en ny brevlåda med nyckel, tre knackningar och framför allt få göra det med appen på min telefon! 😍 Istället för som nu då hela lådan nästan trillar ner då locket tar emot i bakkant när man försöker öppna den mer än till en tredjedel.
 
The Box kan du öppna postlådan på tre olika sätt – med appen, tre knackningar eller med nyckel.

Denna mångsidighet matchar perfekt med min livsstil, som liknar en schweizisk armékniv: alltid redo och full av överraskningar. Jag är en person som uppskattar innovation och bekvämlighet i vardagen, och vad kan vara mer innovativt och bekvämt än en postlåda som kan öppnas på flera sätt? Dessutom, med min kärlek till teknik, kommer jag inte bara att använda appen för att hämta min post, utan jag kommer också att välkomna brevbäraren med tre vänliga knackningar - en hälsning som symboliserar min uppskattning för både den digitala och fysiska världen.
Slutligen, som en person som ofta tappar bort nycklar, ger denna postlåda mig en backup-plan (eller tre!) för att säkerställa att jag alltid kommer åt mina viktiga brev och paket.
 
U Ulrika M.M skrev:
[bild]
Nu har du chansen att vinna denna smarta paketpostlåda med stor kapacitet för säker post- och pakethantering från Berglund. MP4600 Smart har det digitala låset Inside The Box, som möjliggör att du kan öppna din postlåda på tre (3) olika sätt. Via appen kan du också dela ut digitala nycklar, du bestämmer själv till vem och hur länge. Postlådan har en stabil konstruktion och är utformad för att klara tuffa väderförhållanden. HandStop funktionen hindrar objudna från att ta ut post via inkastluckan.

Värde: 5 265 kr

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna den smarta paketpostlådan MP4600 Smart från Berglund.

Fråga: På vilka tre (3) sätt kan postlådan öppnas?
Svaret hittar du här: [länk]

Vinnaren utses 12/4.

--------------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Berglund för att de sponsrar den här tävlingen.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
Brevlådan kan öppnas med appen, tre knackningar eller med nyckel.

Med en nyfiken två åring som älskar grannens postlåda så hade det varit så kul att vinna denna och bräcka grannens brevlåda så han får vara avundsjuk ett tag! 😊
 
Minsann kan man öppna postlådan på tre olika sätt – med appen, tre knackningar eller med en nyckel.

Vi skulle vinna fulastpostlåda-tävlingen lätt. Även mest kassa med antar jag
 
Öppnas med app, nyckel eller 3 knackningar.

Våran nuvarande brevlåda har inga dropplister så varje gång man öppnad vid nederbörd så rinner vatten in på posten. Och en paketbrevlåda hade passat perfekt.
 
U Ulrika M.M skrev:
[bild]
Nu har du chansen att vinna denna smarta paketpostlåda med stor kapacitet för säker post- och pakethantering från Berglund. MP4600 Smart har det digitala låset Inside The Box, som möjliggör att du kan öppna din postlåda på tre (3) olika sätt. Via appen kan du också dela ut digitala nycklar, du bestämmer själv till vem och hur länge. Postlådan har en stabil konstruktion och är utformad för att klara tuffa väderförhållanden. HandStop funktionen hindrar objudna från att ta ut post via inkastluckan.

Värde: 5 265 kr

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna den smarta paketpostlådan MP4600 Smart från Berglund.

Fråga: På vilka tre (3) sätt kan postlådan öppnas?
Svaret hittar du här: [länk]

Vinnaren utses 12/4.

--------------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Berglund för att de sponsrar den här tävlingen.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
Den öppnas med appen, tre knackningar eller med nyckel.
Jag vill gärna vinna en Paketpostlåda MP4600 då våran nuvarande sjunger på sista versen. Så bra att det får plats paket i den, när man vill ha hemleverans av varor. Dessutom känns det tryggt att inte vem som helst kan komma åt vår post.
Mvh
Maria.
 
Med appen, tre knackningar eller med nyckel.

Motivering:
Den tidigare ägare av vårt hus som vi flyttade in i för snart 2 år sen håller sig för närvarande undan polisen/skatteverket då denne valde att inte betala vinstskatten efter försäljningen av huset. Vi får fortfarande dennes post då och då och har en känsla av att alla nycklar inte överlämnades vid försäljningen. Det skulle därför vara riktigt skönt för familjens sinnesro att få en ny brevlåda på plats så att man kan sluta tänka på detta och vara säker på att enbart vi kommer in i brevlådan! 🙏 En bonus är ju såklart att med denna brevlåda kan vi också slippa alla paket som lämnas på vår trapp trots regn och snö! 😍
 
Med det digitala låset Inside The Box kan du öppna postlådan på tre olika sätt – med appen, tre knackningar eller med nyckel.

JAA jag vill ha en ny låda! Min blev påkörd förra veckan och är inte helt brukbar längre.
Lådan är placerad 150 meter från vårt hus tillsammans med måånga lådor.
MP4600 Smart skulle passa perfekt här.
 
Svar:
Brevlådan kan öppnas med appen, tre knackningar eller med nyckel.

Bor på landet, gemensamt samlade brevlådor en bit bort, precis invid 70-väg. Vintervid får lådorna ta emot en del stryk från upplogad snö t ex. Har svårt att röra mig. Ibland hämtar grannen posten åt mig, bra om jag kan öppna på distans då, när han talar om att han är på väg dit, eller kanske t o m ge honom egen åtkomst!. Handlar det mesta på Internet med hemkörning, så vore bra med en stor poståda.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.