Jag har ett par bokhyllehögtalare av känt märke, från loppis. Tänkte ha dessa på köksskåpen vid matlagning :) Tips på prisvärd o inte för dyrt liten mini förstärkare? Finns sådana små till hörlurar vet jag, o tänker mig något liknande i storlek.

Främst för att ansluta en iPad via 3.5mm hörlursuttaget, men ett plus om det går att köra blåtand också. Plus också om det finns bas/diskant rattar.
 
Dracula Dracula skrev:
Jag har ett par bokhyllehögtalare av känt märke, från loppis. Tänkte ha dessa på köksskåpen vid matlagning :) Tips på prisvärd o inte för dyrt liten mini förstärkare? Finns sådana små till hörlurar vet jag, o tänker mig något liknande i storlek.

Främst för att ansluta en iPad via 3.5mm hörlursuttaget, men ett plus om det går att köra blåtand också. Plus också om det finns bas/diskant rattar.
https://www.promixsweden.se/hem-hifi/hifi-forstarkare/fenton-av360bt-karaoke-amplifier-fmusbsd
 
  • Gilla
Dracula
  • Laddar…
A Aeroabuser skrev:
Kör den här i snickarboan tsm med ett par Klipsch stativ högtalare.
Tycker den är prisvärd.
[länk]
Så långt ifrån prisvärd man kan komma tycker jag.
 
D Dilato skrev:
Så långt ifrån prisvärd man kan komma tycker jag.
Vore kanske bra om du då rekommenderar Ts något som låter bättre till ett lägre pris, är själv nyfiken att ha till altanen 😃
Tänkte först tipsa om Fosi bt20 pro men den har jag inte lyssnat på.
 
Dracula Dracula skrev:
Jag har ett par bokhyllehögtalare av känt märke, från loppis. Tänkte ha dessa på köksskåpen vid matlagning :) Tips på prisvärd o inte för dyrt liten mini förstärkare? Finns sådana små till hörlurar vet jag, o tänker mig något liknande i storlek.

Främst för att ansluta en iPad via 3.5mm hörlursuttaget, men ett plus om det går att köra blåtand också. Plus också om det finns bas/diskant rattar.
Beställde en sådan här att ha ute vid poolen.
Nobsound Mini Bluetooth digital förstärkare på Amazon produktsida, svart med volymknapp och anslutningar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Då sommaren inte riktigt blev som tänkt användes den inte överdrivet mycket men det lilla som hanns med så fungerade den bra. 👍

https://www.amazon.se/Nobsound-förs...1S6ZWRQ&psc=1&ref_=pd_bap_m_grid_dv_rp_0_15_t
 
  • Gilla
Dracula
  • Laddar…
A Aeroabuser skrev:
Vore kanske bra om du då rekommenderar Ts något som låter bättre till ett lägre pris, är själv nyfiken att ha till altanen 😃
Tänkte först tipsa om Fosi bt20 pro men den har jag inte lyssnat på.
Jag har en liknade som heter breeze audio köpt på aliexpress för 5 år sen.
Har jämfört med mina golvhögtalare och en Nad 375 och visst är det skillnad men den gör ett väldigt bra jobb för sina hundralappar.
 
  • Gilla
Dracula
  • Laddar…
A Aeroabuser skrev:
Kör den här i snickarboan tsm med ett par Klipsch stativ högtalare.
Tycker den är prisvärd.
[länk]

Finns även på amazon under annat märke.
[länk]
tack för tips. men lite för dyra tycker jag. De andra i tråden runt en 500kr "låter" bättre :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.