Grov skiss av klätterställning eller lekplats med rep, stegar och plattformar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Bra ide men du måste staga upp den med kryss eller snedstag annars kommer den bli mycket vinglig.
Byggde min i 70x70 och 90x90 till stolpar o 220x45 till reglar till armgång mm. Sen byggde jag en lutande armgång på slutet, riktigt bra träning
 
  • Gilla
peter.persson
  • Laddar…
K kentaur81 skrev:
[bild]
Bra ide men du måste staga upp den med kryss eller snedstag annars kommer den bli mycket vinglig.
Byggde min i 70x70 och 90x90 till stolpar o 220x45 till reglar till armgång mm. Sen byggde jag en lutande armgång på slutet, riktigt bra träning
Hittade du några lämpliga stänger till din monkey bar?
Tänker att man antingen köper en färdig stege i lämplig längd eller köper enskilda stänger.
 
H HemmaByggareTudor skrev:
Hittade du några lämpliga stänger till din monkey bar?
Tänker att man antingen köper en färdig stege i lämplig längd eller köper enskilda stänger.
Det slutade med att vi köpte sex stänger (78cm) från NiroSport (vi köpte dem på Amazon) och byggde en egen monkey bar med hjälp av stängerna + två stycken tryckade fyrskäringar, det blev riktigt bra. :)

För pull-up bars körde vi på samma, fast 122cm längd.
 
  • Gilla
Blåbäret_numero_uno
  • Laddar…
P peter.persson skrev:
Det slutade med att vi köpte sex stänger (78cm) från NiroSport (vi köpte dem på Amazon) och byggde en egen monkey bar med hjälp av stängerna + två stycken tryckade fyrskäringar, det blev riktigt bra. :)

För pull-up bars körde vi på samma, fast 122cm längd.
Har du länk?
 
C Cjriscross skrev:
Hej, här har du min variant av någon annans "fyrkant"-lösning för lite inspiration. Rätt så stabil. (Tanken är att även montera monkeybars en vacker dag)... Mvh
Snyggt!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.