TRJBerg
1. En annons från Greenely visas hela tiden. Alltid vid det mest olämpliga ögonblicket.
EXTREMT irriterande. Verkar ha samband med problem 2 nedan.
Typiskt:
- Väljer forum -> GREENELY!
- Väljer tråd -> GREENELY!
- Väljer ny sida i tråden -> GREENELY!
Också typiskt att GREENELY exploderar fram just när jag ska trycka på något så jag kommer till Greenely i stället.
2. Mycket ofta fungerar det inte att klicka på (dvs ingen respons) på följande:
- Sidväljaren i en tråd, typisk när jag använt den för att kolla trådstarten. Efter det fungerar den inte. Får använda backtangenten för att komma tillbaka dit jag varit innan. Vilket inte alltid är dit jag vill komma. Verkar ha direkt samband med 1 ovan som exploderar fram på min mobilskärm.
- Val av tråd i ett subforum i BH. Verkar ha direkt samband med 1 ovan som exploderar fram på min mobilskärm.
- Välja Ny tråd. Verkar ha direkt samband med 1 ovan som exploderar fram på min mobilskärm.
Ibland fungerar det bättre när jag inte trycker bort Greenelyannonsen genom att trycka på "X" utan bara bläddrar ner förbi annonsen (som täcker drygt hela min skärm).
 
  • Haha
Sernando
  • Laddar…
Forumet finansieras via reklam i betydande utsträckning. Betyder att man som forumanvändare får finna sig i att utsättas för -som man kan tycka är korkad - reklam ibland.

Har sett att om man gör vissa typer av inlägg så slipper man reklam under viss tid. Finns säkert möjlighet att köpa sig fri från detta på andra sätt, har inte utforskat detta.
 
TRJBerg
H Harald Blåtumme skrev:
Forumet finansieras via reklam i betydande utsträckning. Betyder att man som forumanvändare får finna sig i att utsättas för -som man kan tycka är korkad - reklam ibland.

Har sett att om man gör vissa typer av inlägg så slipper man reklam under viss tid. Finns säkert möjlighet att köpa sig fri från detta på andra sätt, har inte utforskat detta.
Problemet är inte att den är korkad. Utan att den ställer till tekniska problem och dessutom upprepas excessivt.
 
  • Gilla
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Jag förstår problemet med reklamen, om det är samma som mig.

Den visas inte i början, utan sidan laddas och sen precis när man ska trycka på en tråd t.ez. så poppar sen upp så man råkar trycka på den.

Borde kunna lösas med att programmera in en fast storlek för den först, då laddas rutan först även om bilden inte hunnit laddats.


/Jocce
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.