Hej vet någon vad den här är till för? När jag kollar in i hålet är det tomt. Ska det vara vatten där?

Jag har ingen manual och hittar inget på nätet då jag inte vet vad det är för modell. Förmodligen nåt gammalt spa från Bauhaus eller liknande.

Tacksam för svar 🙏
 
  • Del av ett grått spa med ett tomt hål i förgrunden och vatten med jets i bakgrunden, fot synlig i hörnet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Hand håller en svart plastdel bredvid ett öppet cirkulärt hål på en beige yta, troligtvis en del av ett spa-bad.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Bowser
Skulle tro att den där används för att öppna/stänga luftflödet till vissa jets när du har dessa igång.
 
  • Gilla
Zoozaa
  • Laddar…
Bowser Bowser skrev:
Skulle tro att den där används för att öppna/stänga luftflödet till vissa jets när du har dessa igång.
Jag satte igång alla pumpar och öppnade den och då kund jag känna att det kom ut en massa luft därifrån. Dum fråga kanske, men ska man öppna den då och då medans pumparna är igång för att lufta rören? Eller ska den alltid bara vara igensatt?

Mvh
 
Bowser
Skulle tro att om du sitter i spabadet och badar och kör igång jetsen så kommer du känna vad som händer vid utblåsen när du öppnar/stänger ventilen. Kan vara att den styr luftflödet till alla eller bara några jets.
 
Bowser
Men nej... det är ingen "luftningsventil" iallafall.
 
  • Gilla
Zoozaa
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.