Någon som råkar ha över några paket av detta golv i Västra Götalands Regionen, omnejd 100 km?

Bjelin Kvidinge 2.0
 
Hej Daniel, tackar för din hjälp! Dessvärre så är det helt slutsålt. Om du skrollar lite ner på sidan du länkade så står det att produkten ersätts av Härdad Ek BOSARP 3.0 XL.

Inte sett skillnaden live men på bilderna har de olika nyanser så vågar inte byta då det är mitt i en golvläggning.

Tacksam för din hjälp 🙏🏻
 
Intressant feedback faktiskt. Vad som står på hemsidan egentligen är att det finns 150m² av Kvidinge 2.0, men eftersom produkten är utgående så visar vi även upp vilken motsvarande produkt i det nya sortimentet som är närmast. Det är dock slut på provbitar.

Om du lägger till produkten i varukorgen så borde du se att det är Kvidinge som läggs till.

Annars har du helt rätt i att det inte fungerar jättebra att blanda 2.0 med 3.0 då de har lite annat utseende, lite andra mått och framförallt är inte fogarna kompatibla.

Jag fattar dock när jag tittar på hemsidan att det inte är helt uppenbart. Ska faktiskt lägga in en ticket att vi bör kika på att ändra om designen lite på hemsidan för det. 😀
 
  • Gilla
saltet
  • Laddar…
Vad bra! Jag och frugan var övertygade att de va slut och att produkten ersätts 😅😅😅 tack för din hjälp!!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.