Funderar på att köpa denna https://outl1.se/inverter-varmepump...2BEcFFdCw1IJabcv9efbe_nO20Rve5VRoCtc4QAvD_BwE

Har idag vedpanna och 3 ack tankar. Kam ta egen ved men ryggen blir sämre och sämre för var år. Dessa ska komplettera varandra. Jag har gjort alla installationer på pannan och tankarna själv och de funkar bra. Med hjälp av elektriker verkar egen installation vara möjligt. Nån som har kolla på servicekos osv?Tacksam för tips och råd. Ekonomin är extremt begränsad gällande detta
 
Avråder starkt... varför!? Kolla recensioner på out 1 å lyfco vp . Kolla även här på bh vad som skrivs.
 
  • Gilla
H-Thomasson och 1 till
  • Laddar…
Om ekonomin är starkt begränsad är mitt råd att istället satsa på en bra luftluftvärmepump som kan värma en betydande del av huset. Luftluftvärmepumpar är väldigt kostnadseffektiva. Satsa på något kvalitetsfabrikat som Daikin, Fuji/Fujitsu, Mitsubishi, Panasonic eller Toshiba så kommer värmepumpen att hålla länge och det finns service och reservdelar vid behov.
 
Skrot. Krånglar ofta och inte sällan defekta från fabrik.
Garanti kan man glömma då Outl1 är ett skojarföretag
 
  • Gilla
H-Thomasson och 1 till
  • Laddar…
.eller försöka hitta 25 tusen till å köpa en kvalitetsmaskin från nibe. Verkar finnas nibe 2050 10kw för ungefär 65 tusen
 
Jag efter närmare efterforskning så verkar det ju bara va skit. Bra tips ändå av er
 
  • Gilla
H-Thomasson och 2 till
  • Laddar…
A
Min granne är oxtokig den gick i några veckor ingen support alls, stått stilla sen dess
 
  • Gilla
H-Thomasson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.