Angående rivning påverkar det förstås kostnaden om det finns asbest med i bilden.
 
  • Gilla
Paul-Staffanstorp
  • Laddar…
Paul-Staffanstorp Paul-Staffanstorp skrev:
Så kan man också välja och se det men jag ser det i pengar och jag tycker klart det är värt de kronorna och tycker man inte det tycker jag ändå man ska offra 5-6k och lägga in det när man renoverar för nästa ägare värderar det kanske högre och det är då en vettig investering.
Inget tvingar ju en att använda den om man tycker det är dyrt. 😉
Det sista du säger är helt rätt😀. Men precis som jag sa till TS är så är det billigt att lägga. Dock ganska dyrt i drift. Men trots det är det absolut värt det.🙂
 
  • Gilla
Paul-Staffanstorp
  • Laddar…
A AG A skrev:
Det sista du säger är helt rätt😀. Men precis som jag sa till TS är så är det billigt att lägga. Dock ganska dyrt i drift. Men trots det är det absolut värt det.🙂
Jag har både el- och vattengolvvärme på toaletten. Som sagt kostar det inte mycket extra att lägga till en elslinga. Jag lade T2 quicknet som ryms i klinkersfixet, så det bygger inte på höjden ens. Men med tofflor på fötterna märker man inte att vi haft elvärmen avstängd de senaste två åren. På vintern värmer vattenslangen eftersom det är enda uppvärmningen. Annars är tofflor billigaste golvvärmen. ;)
 
  • Gilla
AG A
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.