Någon som har erfarenhet av denna pump och vet om man kan köra elpatron och köldbärarepumpen samtidigt? Vill vila hålet lite och se om min brine vätska sjunker undan
 
sebbe_j sebbe_j skrev:
Någon som har erfarenhet av denna pump och vet om man kan köra elpatron och köldbärarepumpen samtidigt? Vill vila hålet lite och se om min brine vätska sjunker undan
Hej såg ditt PM.
-18 ute och din brineövervakning ligger på 5 så därför larmar den.Det du ska kolla är integralen och där kan du ändra på tillsats från -600 till - 400 så stöttar patron tidigare.
Eftersom du har utbytespum borde din installatör bytt utegivaren i samband med nya pumpen så stämmer temperaturen -18?
Rätt tänkt att avlasta hålet för har för mig att din gamla pump belastade hålet mycket.
Du vet inte vilken diameter på borran du har?
Borrhålsdiameter 140x127=17780kwh möjligt energiurtag
 
V växelventil skrev:
Hej såg ditt PM.
-18 ute och din brineövervakning ligger på 5 så därför larmar den.Det du ska kolla är integralen och där kan du ändra på tillsats från -600 till - 400 så stöttar patron tidigare.
Eftersom du har utbytespum borde din installatör bytt utegivaren i samband med nya pumpen så stämmer temperaturen -18?
Rätt tänkt att avlasta hålet för har för mig att din gamla pump belastade hålet mycket.
Du vet inte vilken diameter på borran du har?
Borrhålsdiameter 140x127=17780kwh möjligt energiurtag
 
  • Skärmdump av databas med information om en borrbrunn, inklusive ID, koordinater och tekniska specifikationer.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
växelventil
  • Laddar…
Har du mycket släp på integralen?
 
Ställ pumpen i läge tillsats istället för auto i 1dygn för att se om nivån sjunker.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.