1. Vi är en småbarnsfamilj med konstant tidsbrist och städbehov, en robothjälpreda vore ett fantastiskt tillskott!

2. Liectroux robotdammsugare har en sugkraft på 4000 Pa!
 
1. Känns som det är småskitigt hela tiden och vi tillbringar stor det av våran lediga tid hemma så att få en Jean Claude Fann Damm som hjälper till skulle vara helt underbart.
2. 4000 Pa
 
Tänkt om det fanns 6h extra i veckan. 6h där man kan umgås med familjen, skapa minnen eller bara ligga på studsmattan och titta på molnen tillsammans och äta nybakta kanelbullar.
Med en Liectroux M7S blir veckan 6h längre, golven renare och viktigast av allt, den frigör tid som skapar minnen och gemensamhet.

Sugkraft: 4000Pa
 
1. Köpte hus själv som 20 åring i fallfärdigt skick som jag renoverar själv. Vill hemskt gärna ha en robotdammsugare men pengarna räcker inte till. Vore otroligt roligt om jag vann.

2. 4000 Pa
 
1. Oj vad det hade varit så skönt att slippa springa runt och dammsuga alla boningsytor efter att ha släpat renoveringsskräp i hela huset. Verkligen lyx!

2. 4000 Pa
 
1: 2 långhåriga katter, en lurvig hund, en sambo som avskyr att dammsuga och jag som sköter både mesta markservicen och bondgården med alla djur... Behöver städa ofta men får inte tiden att räcka till.
2: 4000 pa
 
1. En robotdammsugare ge mig mer tid, ökad bekvämlighet och en renare, hälsosammare hemmiljö. Det är en investering i både min tid och mitt välbefinnande. Hoppas hoppas........

2. Den har 4000 Pa sugkraft.
 
1. Med fem innekatter, tre dagishundar, en rullstol som används både ute och inne av min brukare, en uppfart bestående av grus och en make som älskar att skräpa ned med sina hobbyprojekt inomhus i ett stort tvåvåningshus ute på landet så gör jag inget annat än att ständigt dammsuga. Jag vet inte hur många dammsugarpåsar jag gör av med på ett år men tiden jag lägger ned kan räknas i hela veckor när jag tänker efter. Det skulle vara så otroligt skönt att få tid över till annat och det utan att hemmet rasar samman under alla dammtussar och grushögar. Så skönt så jag vet nog inte vad jag till en början skulle göra med den tiden förutom att stå och se manicken fara fram och tillbaka och förundras över att det faktiskt blir rent här hemma utan att jag behöver göra ett jota.
2. Svaret är 4000 Pa.
 
1. Jag har hela tiden sagt nej till husdjur ändå är dem där…dammråttorna!
2. 4000 Pa
 
U
Då var tävlingen avslutad!

Vinnaren som kammar hem lite extra städhjälp i form av Liectroux M7S Pro är: @Anders_Nilsson med inlägg #64. Stort grattis till dig! 🥇☀️ Vinsten kommer att skickas till dig direkt från Roborent.

Tack till alla som tävlat och till Roborent.se som sponsrade med detta fina pris.
 
  • Gilla
Blivit med sommarhus och 1 till
  • Laddar…
1. Fred på jorden!
I alla fall min del av jorden, där synpunkter på städning ibland leder till förhandlingar som i det närmaste liknar en riksdagsdebatt

2. Liectroux har en sugkraft på 4000 Pa
(Hur man nu mäter det? Är det effektivt eller i motorn?)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.