Jag har ont i knän och rygg, vore skönt med hjälp av denna lilla rackare för att få bort damråttorna under sängen när dom börjar bita en i tårna.
Svar: Sugkraften är 4000 Pa.
 
1. 300m2 boyta, 150m2 biyta, två barn 6 och 8år, renovering i ena hallen, ett hyreshus, två katter, och som grädde på moset en trött fru. I rest my case.

2. 4000pa
 
1. Allt började med min svårighet att komma på vad vi skulle äta. Lösningen: Frugan ansvarar för all mat, jag skulle sköta all städning. Verkade som en bra ide i början, men städningen tar anspråk på en av helgdagarna, så mycket roligt/lugn och ro etc etc hinns inte med 😞.En Liectroux would make my day!
2. Sugkraft 4000 pa
 
1. Min nuvarande dammsugare suger 🤪.
Skulle vara helt underbart med en robot som både dammsuger och moppar golven. Ligger så bra i tiden.
2. Liectroux M7S Pro suger med 4000 Pa
 
1. Trasig menisk, dammigt under soffan. Om barnen bara håller golven städade så hade det varit skönt att bara släppa lös en robot som både dammsuger och moppar under så väl soffan som i kök och hall.

2. Den har en sugkraft på 4000 Pa
 
1. Önskar få mer fritid och ändå ha ett rent hus :)
2. Liectroux M7S Pro har en sugkraft på 4000 Pa.
 
1. Med ett barn i familjen är det full rulle, och damm och smulor samlar, jag blir så matt, jag tror att jag ramlar.

Att vinna denna robot vore en dröm, våra vänner skulle ge vårt hem beröm. Med Liectroux M7S, min trogne vän, kan jag ägna mer tid åt karln, inget emot säger mitt barn.

Den susar runt, tar smutsen med lätthet, så vi kan fokusera på lek och glädje med fräckhet. Tack vare denna robot, så smart och fin, blir vår tid tillsammans än mer fylld av skratt och vin

2. Liectroux M7S Pro har 4000 pa i sugkraft.
 
Hej!

4000 Pa är sugkraften.
Om jag vinner kommer jag att skänka den till min gamla mor!
Hon börjar bli skruttig i kroppen och börjar få svårt att ta sig fram med en traditionell dammsugare, ser dessutom inte jättebra längre.
Hon har stort behov av den och jag vet att hon verkligen skulle uppskatta roboten.

Hoppas på vinst 😋
/Robban
 
1. Livet som ensamstående småbarnsmamma med både både heltidsarbete och studier skulle underlättas enormt av denna. Dygnet har en tendens att ha allt för för få timmar och listan över saker som behöver göras här hemma är är oändligt lång.
2. Liectroux M7S Pro har en sugkraft på 4000 Pa.
 
1. Finns det något tråkigare än att dammsuga? Man kommer heller aldrig åt under sängen eller vardagsrumssoffan ordentligt. Jobbar mycket och sent, inte orkar man det på helgerna heller, finns annat att pyssla med. Blir ett nödvändigt ont emellanåt då, skulle sitta fint med lite överraskande hjälp hemma.

2. 4000 Pa. // Hardy
 
ullet
1. Det måste ju vara perfekt om dammsugaren kan moppa också! Den skulle verkligen behövas i vår källarvåning där vi ofta eldar i kaminen med resultat att golvet blir rätt dammigt, smutsigt och sotigt - vanlig dammsugning räcker inte utan man måste moppa varje gång.

2. Som ett riktigt norrländskt "schjoooo" suger den med hela 4000 Pa.
 
Hej! Vill gärna vinna en robotdammsugare
1) Kanske kan intresset hos våra tonåringar för att städa hemma öka med en robotdammsugare? Om inte, så skulle jag som deras kära mor ändå bli glad att det finns en till som städar hemma.
2) Sugkraften i krabaten är 4000 Pa är och den lilla är redo att ta itu med all smuts och damm utan att jag behöver tömma den hela tiden.
Mvh
Annika
 
1. Med två hundar och en långhårig katt så är behovet av dammsugning frekvent men eftersom jag har fått frozen shoulder så är möjligheterna mindre. Denna maskin skulle definitivt göra tillvaron lättare.

2. Liectroux M7S Pro har 4000 pa i sugkraft.
 
1. Det är svårt att slå kännslan av att komma hem till ett nystädat hem. Med tre barn och två heltidsjobbande föräldrar är detta inte en damsugare det är en livboj!

2. Liectroux M7S Pro har en sugkraft på 4000 Pa.
 
Våra tvillingsöner har växt upp och har precis flyttat hemifrån. Det har alltid varit deras sysslor och nu är både dom och deras sysslor saknade. Den skulle sitta som handen i handsken just nu🙏👊🌟

Liectroux M7S Pro har en sugkraft på 4000 Pa.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.