Se bilder. Måste byta den här torra plastanslutningen som kopplar vatten till tvättmaskinen. Vilken ska jag köpa?

Väggmonterad vattenkran med koppling för slang. Lätt suddig bild. Grå betongvägg i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Transparent linjal, grå knapp, svart ring, beige textil. Mätning, sömnadstillbehör, hantverk, detaljnärbild.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Linjal på tyg med genomskinlig knapp; centimeter- och millimetermarkeringar; textur och detaljer markant.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Jag brukar ta med den trasiga delen till butiken och säga att jag behöver en ny sådan.
Sist hade jag med mig innandömet till cisternen till min toalett till Bauhaus. Eftersom jag inte kunde namnet på delarna jag behövde.
Nu har jag en hel toalett igen. Billigt blev det också eftersom jag fick köpa en del från en visningstoalett från butiken.

Jag är också amatör som du märker. 🙂
 
  • Gilla
Tillbyggare 165 och 1 till
  • Laddar…
Jag fattar inte var den sitter?
 
Den sitter längst fram/längst ut. Se bilden. Precis i kopplingen där slangen till tvättmaskin ska på.
 
M
L Ludde67 skrev:
Jag brukar ta med den trasiga delen till butiken och säga att jag behöver en ny sådan.
Sist hade jag med mig innandömet till cisternen till min toalett till Bauhaus. Eftersom jag inte kunde namnet på delarna jag behövde.
Nu har jag en hel toalett igen. Billigt blev det också eftersom jag fick köpa en del från en visningstoalett från butiken.

Jag är också amatör som du märker. 🙂
På Bauhaus? Aldrig träffat en kunnig person någonsin där
 
  • Gilla
  • Haha
Elsbth och 1 till
  • Laddar…
Krilleman
E Elsbth skrev:
Tusen tack! Detta är samma grej va?

[länk]
Ja, det är samma modell!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.