1 Med tre barn och en katt behövs det alltid dammsugas och moppas. Men en Liectroux M7S PRO hade vi fått mer tid över för att umgås som familje. Vilken lycka att slippa lägga massa tid på städning som då sköter sig själv medans vi jobbar och är på förskolan/ skolan.

2 sugkraft på 4000 PA
 
1. Vår kära Roborock har nyligen gått sönder och vi saknar robotdammsugare så.
2. 4000 Pa
 
1. Det är för min makes skull jag vill vinna
Han är hemma med barnen och håller på att i dammråttor försvinna.
Fast han dammsuger med frenesi,
verkar golvet smutsigt förbli.
Så för en gladare man,
som umgås mer med vårs barn kan,
om vi en dammsugare vinner,
många av våra bekymmer försvinner .
Nu ska jag med mina nödrim sluta,
och förhoppningsvis av vinsten kunna njuta!🙂
2. Liectroux M7S Pro har en sugkraft på 4000 Pa
 
1. Katten börjar bli till åren. Det betyder, som så många av oss känner igen, ständiga toabesök i tid och otid. Dessutom är själva utförandet av proceduren hos kattfasen inte var det var (läs: jordfräsliknande). Med en robotdammsugare skulle hemmet återigen kunna vara den fräscha oas för vila/den mjukstart som man föreställer sig när man kommer hem från arbetsdagen/stiger upp på morgonen och tar sikte på kaffebryggaren.

2. 4000pa
 
Det vore verkligen toppen med en robot som hjälper till med städningen här hemma, 2st katter som släpar in diverse mysigheter och 2 barn på det! Det blir en utmaning för roboten 😆

Svar: 4000 Pa
 
1. Med två stycken långhåriga katten känns det ibland som att man vadar i hårtussar mellan dammsugningarna. Det skulle ju vara smått fantastiskt om man kunde få förstärkning av en robot i kampen mot håret! Tror kissarna skulle tycka det tillskottet vore spännande också faktiskt.

2. Den har en sugkraft om 4000 Pa
 
1. Vi har 2 katter och bor på landet med grusvägar överallt så det vore underbart att få lite automatisk städhjälp.
2. Sugkraften är 4000 Pa
 
1. Det vore så skönt att komma hem efter jobbet och det är nystädat. Bara hälla upp en kopp kaffe och njuta.
2. 4000 Pa

Håkan 😃
 
B
1. Om en månad fyller sambon år och jag har en återkommande tradition att köpa någon elektroniskt som hon inte visste hon behövde men som senare blir välanvänd. En robotdammsugare skulle definitivt platsa som present och bli uppskattad. En vinst skulle lösa mitt bekymmer med komma på och inköp av present.

2. 4000 Pa
 
Nelly vår katt gillar att åka robotdammsugare, men nu är vår gamla trasig så Nelly skulle verkligen behöva en ny som har bra kvalitet och håller också som kattfordon. Praktiskt är det ju också med en katt som älskar att åka runt på dammsugaren eftersom vi får städat på samma gång. Inte ett katthår så långt ögat når. Men med 4000 Pa sugkraft får såklart den lille skatten passa sig så att hon inte sugs in hela hon. Men vi får väl ta entt litet samtal om alla faror innan vi kör igång första gången.
 
1. Nyss köpt vårt första hus, ett stort renoveringsobjekt och har en hund så damsugning hamnar inte högt på listan med saker att göra. Så vore fantastiskt att slippa en av de tråkiga vardagssysslorna som måste göras..
2. 4000 Pa
 
1. Hade varit kanon att vinna en ny dammsugare till nya huset!
2. 4000Pa
 
1. Bara för att jag är tekniktönt och tycker det är kul att testa olika prylar. Att lära barnen lägga grejer ovanpå roboten som man sett i massa videos på nätet hade varit ett kul påhitt och en morot att få barnen att ”själva” städa upp popcornsmulorna efter sig 🤓

2. 4000 pa
 
1. Tänk att få slippa att bli jagad av dammråttor!

2. 4000pa
 
2. Liectroux M7S Pro har en sugkraft på 4000 Pa.

En dröm ?
Liectroux vill jag ha i kåken !
katt och vedspill, nära till gråten.
Åldern börjar ge sig till känna, en sådan kompis vill jag ha hemma.
Sugkraften äro 4000 Pa. 👍🏻
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.