Jag har ett Yale Doorman kopplat till mitt larmsystem och skulle lägga in en dygnskod men upptäckte att fyrkant knappen (#) inte gör någonting.

Jag hittade något om att det är bortkopplat p.g.a larmet.

Hur kan jag då lägga till en dygnskod?
 
anders07 anders07 skrev:
Jag har ett Yale Doorman kopplat till mitt larmsystem och skulle lägga in en dygnskod men upptäckte att fyrkant knappen (#) inte gör någonting.

Jag hittade något om att det är bortkopplat p.g.a larmet.

Hur kan jag då lägga till en dygnskod?
Läser på larmåterförsäljarens webbplats att det ska gå att lägga till koder i deras app, men något sådant val finns inte...
Det finns bara inställning för volym och auto lock under inställningar...
 
anders07 anders07 skrev:
Läser på larmåterförsäljarens webbplats att det ska gå att lägga till koder i deras app, men något sådant val finns inte...
Det finns bara inställning för volym och auto lock under inställningar...
Vilket larm har du? Verisure kan man iaf hantera användarenoch koder kopplat till yale med.
 
Aron72 Aron72 skrev:
Vilket larm har du? Verisure kan man iaf hantera användarenoch koder kopplat till yale med.
Sector alarm...
 
anders07 anders07 skrev:
Sector alarm...
Ahh tyvärr ingen erfarenhet av dom själv, frågar grannen vid tillfälle. Smidigt då det funkar, har eget larm sommarstugan ber ev hantverkare att ringa så jag kan larma av, engångsdoser etc via yale appen, funkar det med.
 
Unikt namn
Jag skulle prova här.
https://minasidor.sectoralarm.se/login

Använd "dator läge" om sidan trilskas, det brukar låsa upp fler möjligheter och inställningar.

Appar innehåller generellt bara ett smalt urval av det som går att göra via webbgränssnittet.
 
Unikt namn Unikt namn skrev:
Jag skulle prova här.
[länk]

Använd "dator läge" om sidan trilskas, det brukar låsa upp fler möjligheter och inställningar.

Appar innehåller generellt bara ett smalt urval av det som går att göra via webbgränssnittet.
Du har helt rätt, dock ligger det under användare, och inte under låsinställningar, vilket ju är helt idiotiskt...

Användargränssnitt för att lägga till 24-timmars användare med namn, tillgång och kod.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Jag blev uppringd av deras support som uppgav att jag hade fått fel svar. Användare är också tillgängligt via appen.

Användargränssnitt för säkerhetssystem; permanenta och temporära användarinställningar; ikoner för tilläggsåtgärder.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.