1.

Livet med barn och katter är ingen visa,
skräp, smuts och mat får mig att lida,
men det finns en robot i denna saga,
som en riktig hjälte nu kan vara,
En robot från robotrent.se vore verkligen najs,
då istället fokusera på matkällare jag kan,
den som är fylld med vatten och skam.. 😑


2. Besvara frågan: Liectroux M7S Pro har 4000Pa.

"Med en sugkraft på 4000 Pa är den här lilla paketet redo att ta itu med all smuts och damm på dina golv."
 
1. Vi har precis flyttat till hus med en ettåring som lägger 50% av maten på golvet så vi skulle verkligen behöva automatisera städningen med en robotdammsugare
2. Sugkraften är på 4000 Pa.
 
Liectroux M7S Pro har en sugkraft på 4000 Pa
Jag är lat och har bråttom, ibland går jag in med skorna. Katten fäller och ungarna gnäller så M7S Pro vill jag vinna för att få problemen att försvinna.
 
1.
Jag går den lilla vägen hem mellan gården och huset. Gruskornen dansar runt mina fötter och några korn letar sig såklart in i träskorna. Ska jag stanna och hälla ut dom? Nej det orkar jag inte, det är sent och jag är trött. När jag kommer innanför dörren och trär ut fötterna smiter gruskornen ut ur skorna. Som en miniatyrgerilla gömmer de sig för att kunna slå till när man minst anar det. Varje gång jag dansar i köket med min dotter, trevar mig fram i natten mot toan eller balansera en kopp med varmdryck är de där med sina vassa spetsar och likt David fäller Goliath. Tänk att ha en robotdammsugare som förkämpe i denna kamp! Är det dröm eller verklighet? Vi får se...

2. 4000 Pa har dammsugaren
 
4000Pa
Den vill jag ge min mor i 95-årspresent ❤️
 
1: Vi har två små barn så det sjukt stenigt o sandigt i o med att vi tar ut barnvagnen o sen tar in den igen. Dessutom blir det smulor överallt då dom springer runt mer chips osv. Hade varit underbart att få vinna något sånt.

2: 4000 PA
 
1: Vore toppen med lite hjälp med städningen då jag bor ensam och jobbar borta på veckodagarna. Perfekt att kunna komma hem till ett städat hem. Inte alltid man är jättesugen på att städa på helgerna.

2: Sugkraften är 4000 Pa
 
borjerik
1 Med två hundar och en katt så körs det dammsugare ofta. Att han en kompis som fixar det själv vore härligt!


2 sugkraften är på 4000 Pa
 
1. Idag fyller min son 3år. I snart ett år så är hans största intresse dammsugare, helst robotdammsugare. Vi kollar dagligen på Youtube på alla möjliga recensioner av olika dammsugare och test som folk lägger upp. Han guidar mig ofta runt i lägenheten om vilka ställen som laddningsstationerna till hans egna robotdammsugare borde stå. Så att kunna överraska honom med en riktig robotdammsugare och dessutom med mopp funktion. Skulle ge så mycket glädjetjut och sån lycka till hans lilla liv. Och den skulle få bo ihop med alla hans leksaksdammsugare och få så mycket kärlek av honom, då han vårdar sina leksaksdammsugare så ömt.
2. 4000 Pa
 
1. Med en robot som har egen koll kan jag och frun få tid att vila. Vi kan styra med en app på håll och slippa vara så mobila.
2. Den har 4000 Pa sugkraft
 
Nyoprerad knäled behöver lite städhjälp, sugkraft 4000 pa
 
Jag har katt håller på att få fnatt,
överallt tussar o hår,vet inte hur det går,är totalt slut,står snart inte ut,en robot skulle lösa min vånda,att städa från fredag till måndag.4000 pa i sugkraft.
 
1. Med barn, 2 hundar och 3 katter. Så skulle en robot damsugare göra livet väldigt mycket enklare för en. När spåret yr om vardagarna på jobbet, ska man hem och fara på barns träningar och aktiviteter åt hundarna räcker inte orken riktigt till att dammsuga varje dag som skull behövas.

2. 4000 pa
 
Nyoprerad knäled behöver lite städhjälp, sugkraft 4000 pa
 
1. Tjejen har reumatism och kan inte alltid göra så mycket alltid och jag gör mitt bästa med att ta hand om huset både invändigt och utvändigt så lite "hjälp" hade inte skadat. Vi har också en katt + hund så det behövs städas rätt ofta tyvärr :D

2. 4000 pa
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.