1: Nylagda golv, tonårsbarn så leksakerna är borta från golvet. Men vår lilla hund Molly önskar sig en ny kompis. Vad sägs om en robotdammsugare:)

2: Svar: 4000 Pa
 
Med ett hus på 230m2, två hundar, 1 katt, 2 kaniner ALLA hårar! 1 barn på 2,5 år och en till på väg. Man jobbar 8-17. Restid på 1 timma enkel väg till jobbet så hinner man knapp städa, laga mat och va med djuren och sitt barn när man kommer hem. Tänk att ha det ny dammsugit och ny moppat när man kan komma hem och spendera mer tid med det man älskar!

Svar: sugkraft på 4000 pa
 
1. Jag har två väldigt håriga katter och en allergisk pojkvän. Katterna var här först, och jag tänker att det hade varit roligt att se dom fara runt på en robotdammsugare
2. 4000 pa
 
1. Jag har en enorm gillestuga som blir rätt dammig, bland annat pga vedeldning. Det skulle vara skönt att detta utrymme var ständigt nystädat.


2. Den har en sugkraft på 4000Pa.
 
Well städning är tråkigt.
4000 pa
 
Har länge velat välkomna en robotdamsugare hem men där pengarna gått åt till viktigare delar. Med en robot kan vi kliva in i hallen varje dag där gruset är borta och man direkt känner mer energi i vardagen med ett städat hem, vore underbart med mer energi och mindre "måsten"!

4000 Pa sugkraft
 
1. Vi flyttar om 5 månader in i vårt nybyggda hus och en robotdammsugare med moppfunktion hade varit super då vi idag bor i en liten lägenhet och har en ganska taskig dammsugare som knappt duger.

2. Sugkraften är på 4000 Pa.
 
1. Som nybliven pappa för första gången hamnar såklart städningen lite längre ner på prioritetsordningen. Men det hade vart fint att kunna ha ett skinande rent golv ändå såklart.
2. Den har en sugkraft på 4000 Pa.
 
Det hade varit såå gutt !
Sugkraften är 4000 pa
 
1.
Jag är förtidspensionär pga värk. Att slippa dra runt dammsugaren och svabben hade gett mig energi att göra något för familjen. Så en Liectroux M7S pro hade varit en stor hjälp.

2. 4000pa är sugkraften
 
1. Jag tycker om att ha rent och snyggt omkring mig. Men jag har flera husdjur som barnen älskar och det ena barnet är lite känslig för olika dammpartiklar, mm och vi får dammsuga två ggr om dagen och skura golven. Det skulle vara en stor lättnad med en robotdammsugare som gjorde jobbet så att det gick lätt att skura golven efteråt. Tusen tack.
2. Liectroux M7S Pro har en sugkraft på 4000 Pa.
 
1. Eftersom jag har MS har jag lite svårt att röra mig, därför skulle en robotdammsugare göra livet lite enklare.
2. Sugkraften är 4000 Pa.
 
1: Med tre barn som spelar fotboll och drar med sej hälften av fotbollsplanens gummigranulat hem varje dag och sprider detta i hela huset så vore en robot som jagar dessa gummigranulat en fantastisk lösning, när tiden sällan räcker till för att städa.

2: Sugkraften är 4000 Pa.
 
1. Vår barnfamilj med två katter och en hund längtar efter ett renare hem utan ständig städning. Med en Liectroux M7S Pro skulle vi äntligen få mer tid tillsammans – och våra pälsiga vänner slipper dammsugaren!

2. Sugkraft på 4000 Pa
 
1. Med ett par månader kvar till flytt från litet och trångt hus till stort och rymligt kan en robotdammsugare bli en god kamrat i arbetet med att hålla golven rena. Vore skönt med hjälp för att slippa en av alla utgifter som hör till flytt och renovering.

2. Liectroux M7S Pro har en sugkraft på 4000 Pa.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.