1. Då jag har två barn som kladdar värre än värst så hade denna dammsugare varit en dröm för en sönderstressad ensamstående småbarnsmorsa.

2. 4000 Pa.
 
Mizziemiss
1. Med både långhårig katt och långhårig hund i hushållet så blir jag dagligen överfallen av damm/pälsbollar.
Det skulle vara som att komma till himmelriket om man slapp brottas med Snabeldraken (en kamp jag oftast förlorar pga handikapp tyvärr) flera dagar i veckan och i stället för städning kunna njuta av kärleken jag också får av mina pälsklingar.

2. RobotRents Liectroux M7S PRO har en Sugkraft/Maxvakuum (Pa): 4000
 
1: Tänk dig en kopp kaffe och nybakt kanelbulle! Gott va? Jag kan lägga tid på bakning och förgylla en grå vardag när Liectroux hjälper mig med dammsugning och golvtorkning!
2: 4000 pa
 
Liectroux M7S Pro har en sugkraft på 4000 Pa.
Jag har en dammsugare med specialfunktion för djurhår, men den är stor och tung och jag har svårt att bära och gå, så denna hushållspryl tas inte fram varje dag, fast det skulle behövas. jag är 76 år gammal och har 4 katter som går ut och in hela dagarna och drar in div. sand, barr, löv, fröställningar och övrigt skräp från naturen. Därtill barnbarn som gärna leker ute och inne . Att ta av sig skorna när man snart ska gå ut igen är ju dumt. En Liectroux skulle underlätta livet för mig.
 
Skulle gladeligen sitta och titta när någon annan gör jobbet😀
Svar: 4000 Pa
 
1. Tänk att få komma hem till rena golv 😊, att slippa dra fram dammsugaren efter jobb då mat o annat väntar, det vore nåt!

2. 4000Pa
 
"Picture a life where chores take flight, Where time is yours, day or night. With a robotic vacuum by your side, Effortless cleaning becomes your pride. More time for dreams, for passions to pursue, Winning this vacuum means more for you. So stand tall, claim your space, Let this prize put a smile on your face. For a cleaner, brighter, stress-free day, Winning is the only way!"

Till min fru :)


4000

Mvh Robin
 
1.
En robotdammsugare med både sug och mopp vore en dröm för alla 😍
Jag vill gärna vinna den åt min moster, som börjar bli till åren och dessvärre blivit orörligare på äldre dar. Jag och min syster brukar storstäda åt henne några gånger per år. Även mamma och hennes två systrar städar lite lätt när de är på besök. Då moster bor en bra bit bort på landet och det ibland blir glest med besöken brukar det bli smutsigt. Det är då robotdammsugaren skulle vara en ängel och hjälpa till 🙂 Även för att min mamma och de andra två systrarna, som själva börjar bli till åren, skulle slippa städa hos henne.

2. 4000 Pa
 
1.För att jag ska bli motbevisad över min övertygelse att det INTE går att vinna såna här tävlingar ..
2. 4000 Pa
 
1. Jag har oturen att ha drabbats av allergi mot smuts-under-fötter-från-smulor-och/eller-grus-på-golvet.
För att få så lite symtom som möjligt från allergin gäller det att sköta behandlingen som består av daglig microfibermoppning av golven.

Sitter redan nu och fantiserar om att jag vunnit och hur mkt tid som kommer frigöras. Tid jag kan lägga på roligare och viktigare saker än att moppa golvet, som att surfa runt på bygga hus.

Ska ägna veckan åt att skriva ihop en lista med argument som motiverar att den frigjorda tiden ska spenderas på byggahus.se och inte läggas på andra ovesäntliga och mindre viktiga vardagsbestyr.


2. Sugkraften är på 4000 Pa.
 
1. en sådan hade inte varit fel att ha i huset
2. 4000 Pa.
 
1. En robotdammsugare skulle kunna motivera sonen till att inte sprida ut Lego och andra små leksaker i hela huset, som sedan försvinner in i dammsugaren. På så sätt skulle en robotdammsugare ge dubbel effekt hemma hos oss; ständigt ett nystädat golv fritt ifrån små leksaker.



2. Den har en sugkraft på 4000 Pa.
 
1. Dåliga knän och robotdammsugare är en bra kombo.
2. Sugkraften är 4000 Pa.
 
1: har en 7 månaders bebis som precis börjat krypa samt håller på att få tänder, dregel spåren är på alla golv i hemmet just nu.
Med denna maskin så skulle de underlätta med all moppande samt tidskrävande städande.


2: 4000 Pa sugkraft
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.