1, Jag skulle älska att vinna en robotdammsugare eftersom det skulle frigöra så mycket tid för mig. Med en hektisk vardag och fullt upp med jobb och en handikappad fru, blir städningen ofta nedprioriterad. En robotdammsugare skulle hjälpa till att hålla mitt hem rent och fräscht, utan att jag behöver lägga ner extra tid på det. Dessutom skulle det vara fantastiskt att komma hem till ett ny städat hem varje dag!”

2, Liectroux M7S Pro har 4000 pa i sugkraft.
 
1. En robotdammsugare hade satt pricken över i:et i vardagspusslet. Med en 3 åring och en 6 månaders bebis är tid något man inte har tillräckligt av och med en robotdammsugare hade jag sluppit lägga timmar på att städa varje vecka och istället haft mer möjlighet till skoj och bus med mina små, en vinst för hela familjen.

2. 4000pa
 
1. Är sjukskriven för utmattning och att kunna eliminera en sån energisugare (!) som att dammsuga skulle förmodligen kunna hjälpa till med min väg tillbaka till verkligheten

2. 4000pa
 
1. 2 barn, 4 katter, 2 hundar, 24 hästar och en trasig dammsugare. Det är ständigt skitigt här hemma och man får städa hela tiden. En hjälpreda vore en robot dammsugare med moppfunktion.

2.4000 Pa
 
1. Vi bor på landet med massa djur och på höst och vinter blir det så himla lerigt.
Hade varit skönt att inte behöva dammsuga och moppa golv hela tiden.

2. Sugkraften är på 4000 Pa
 
1. Att slippa ta fram den stora dammsugaren är en lyx som är svår att beskriva.
2. Sugkraften är på 4000 Pa.
 
1) Med två svarta långhåriga hundar som tappar mycket hår så rullar det svarta hårbollar längs väggarna fast man tycker man just dammsugit. Denna kunde jaga hårbollarna under tiden vi är i jobb för att ha det rent när man kommer hem.

2) sugkraften är på 4000 Pa
 
🎶Man ska tvätta, man ska städa, man ska gnugga lite mera, man ska feja man ska dona, polera och bona. Man ska damma litegranna, har aldrig tid att stanna. Nu får det va nog en stund, nu tar jag mig en liten blund. välkommen in min lilla nya kärlek😹
(Mössens arbetssång, Askungen)🎶

Jag skulle bli så glad ❤️

Svar: 4000 Pa
 
1. Drömmen det vore att ha en liten robotkompis vid min sida - han, för det är definitivt en han, kommer att ha fullt upp med att jaga smulor, damm och smågrus samtidigt som han navigerar genom en hinderbana av lego och smutsiga småbarnsstrumpor. Med en robotdammsugare får jag en perfekt balans mellan att ha en hjälpande hand och en underhållande kompanjon i mitt dagliga städäventyr!

2. Den har 4000 Pa sugkraft
 
1. För att det skulle vara så himla trevligt att ha en liten hjälpkompis som ser till att det är fräscht på golven. Städa är tråkigt, det finns så mycket roligare att syssla med!

2. Sugkraften är 4000 Pa.
 
N
1. Vi har 2 barn, en hund och en katt.
Och robotdammsugaren vi köpte för 5 år sedan är ett av våra bästa köp. Den kör varje dag.
Tills för 4 veckor sedan…. Den har gått sönder och vi är på jakt efter en ny. Hade varit perfekt att slippa den utgiften 👌🏼😉

2. Sugkraften är 4000 Pa.
 
1) Att städa utan Roboten känns som att häda.
Nej sitt still och vila medan den runt dina ben kila.
2) 4000 Pa
 
1. Hade varit trevligt med ett konstant välstädat hem. Sedan kunde det kanske bli lite busåkning för katten, när hon vill flytta sig till en annan del av rummet.
2. Liectroux M7S Pro har en sugkraft på 4000 Pa.
 
M
Vore skönt att få hjälp med städningen. Tre barn, fru och katt….say no more…

4000Pa sugkraft👍🏻
 
1)
Tänk att få en ny familjemedlem.... En robot som aldrig säger nej till att hjälpa till i hemmet! Hos oss skulle den trivas då den kommer få massor att göra. Vi kommer behandla den på bästa sätt genom att genast sätta den i arbetet. Kan eventuellt komma att bli lite bråk mellan vår gamla trotjänare och denna. Hör redan nu hur det ropas: sopa, du suger, din dammråtta, Mikael Damberg! men tror att med tiden så kommer de hitta varandras styrkor och kunna leva lyckliga resten av deras långtråkiga liv.

2)
4000Pa
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.