U
---Avslutad---

Ta farväl av de eviga tråkiga städningarna och välkomna en renare, mer avslappnad vardag - tävla om en Liectroux M7S pro från Roborent.se!
Svart robotdammsugare bredvid en smartphone, modern teknologi, städning, app-kontrollerad, autonom, rund design, hushållsapparat.

Njut av ett nystädat hem varje dag, utan att behöva lyfta ett finger med RobotRents Liectroux M7S pro - robotdammsugare med moppfunktion.

Värde: 3190 kr

För att tävla gör du såhär:

1. Motivera varför du ska vinna
2. Besvara frågan: Vilken sugkraft (Pa) har Liectroux M7S Pro? Svaret hittar du här.

Tävlingen avslutades fredag 1/3.

Roborent.se bjuder alla som tävlat på 10% rabatt vid nästa köp. Använd rabattkoden ”BYGGAHUS" för att få 10% extra rabatt på din beställning. Passa på att kombinera den med redan nedsatta priser & fri frakt. Erbjudandet gäller tom 31/3.

--------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Roborent.se för att de sponsrar den här tävlingen.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
 
  • Gilla
DART-97 och 7 till
  • Laddar…
1. Finns det något tråkigare än att dammsuga?? Men samtidigt är det så skönt att ha ett nydammsuget hus! Denna skulle lösa det moment 22 vi har hemma som ofta är: Vi behöver dammsuga -> Det är tråkigt att dammsuga -> Ingen tar tag i att dammsuga -> Vi behöver dammsuga -> ...

2. Liectroux M7S Pro har en sugkraft på 4000 Pa.
 
1. Med två barn och en hund modell större tarvas daglig dammsugning. För varje hår-damm-boll som sugs in, känns det som samma mängd livsgnista ur min kropp sugs ut. Snabb överslagsräkning ger att vi lägger drygt 120 timmar om året på att dammsuga, tänk att kunna lägga den tid på barnen och varandra istället - Liectroux M7S pro skulle verkligen vara en life changer!

2. Den har 4000 Pa sugkraft.
 
Tobbe.A
1. Senast igår beklagade jag mig över att det var katthår, smulor, grus och annat bös i huset. Då dammsög jag ändå i förrgår. Min frus kommentar var ”vi får skaffa en robotdammsugare”. Det hade varit oerhört skönt kunna komma hem till ett rent hem och slippa sopa och dammsuga var och varannan dag.

2. sugkraften är på 4000 Pa.
 
1: Nytt kök matrum, renoverad hall, hund och katt vore kul komma hem till ny suget golv varje dag När nu frun flyttat och man själv ska fixa ALLT!

2. Sugkraften är på 4000 Pa.
 
1. Köket är konstant knastrigt när man går, speciellt efter varje matstund med sonen. Ibland även någon hög med gröt här och där man lägger strumpan i. Vad skönt det hade varit att slippa dra fram dammsugaren och moppen ur städförrådet varje gång, utan bara dra fram appen på telefonen och klicka på start. Eller varför inte schemalägga den att köra direkt efter varje måltid? Vilken dröm!

2. 4000 Pa levererar den!
 
1. Då vi är en aktiv familj som är ute mycket, hundar i hemmet titt som tätt samt barn som löper amok då och då så skulle en hjälpreda i städningen vara perfekt. Hundhår fyller golven varje gång hunden är inne samt att löpa i naturen och ta med sig diverse lera, löv och annat varje gång skulle vara så skönt att själv städa. Självklart skulle vi även döpa dammsugaren till passande namn!
2. Liectroux M7S Pro har en sugkraft på 4000 Pa
 
1. Två vuxna, tre barn, en katt ...
2. 4000 Pa
 
Vi har en robotdammsugare med moppfunktion redan, men vi har två våningar i huset...
Man skall vara medveten om robotdammsugarens begränsningar, men bara man accepterar dessa så är den fantastisk. Långt hår gillar den inte, inte heller tjocka mattor. Den måste rengöras och tömmas minst en gång i veckan, hemma hos oss två gånger. Glöm inte saker framme, men detta är en fördel också då familjen lär sig att plocka undan (ja, alla utom frun).

Sugkraften är 4000 Pa.
 
1, Det vore så skönt att ha en robot dammsugare som hjälper en när man inte hinner eller har tid. Dammsuga är super tråkigt men tyvärr så måste det ju göras.

2, Liectroux M7S Pro har 4000 pa i sugkraft.
 
1. Vore kul att vinna något i dessa tider.

2. 4000 pa
 
1. För att hålla rent i varje vrå.

2. 4000 Pa.
 
1. Jag hatar Weetabix men mina barn och fru älskar det till frukost, varje dag. Det ut som en familj grisar har ätit mat på köksgolvet ibland när man hör ljudnivån så kan man tro det också . Med en sådan här dammsugare så skulle man kunna lämna smulorna åt sitt öde.

2. Liectroux M7S Pro suger på med 4000 Pa
 
En robot som städar, helt på egen hand,
Robotdammsugaren är verkligen grann.
Den sveper runt och håller golvet så rent,
Medan jag kan njuta av mitt golv som blir så lent.

Liectroux M7S Pro har en sugkraft på 4000 Pa.
 
Jag är ensamstående, och har lite tid över till städning och med en sådan fin dammsugaren hade jag och barnet gått fler tid o hop i ren och fin miljö:) <3

Svar 4000pa

Mvh Ann-Kristin Raustein
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.