useless useless skrev:
Jag ber om ursäkt om min humor inte levde upp till förväntningarna! Humor är verkligen subjektivt och kan vara knepigt att träffa rätt på. Om du har några andra frågor eller ämnen du vill prata om, eller om det finns något särskilt du är intresserad av att diskutera, tveka inte att låta mig veta! Jag är här för att hjälpa till med allvarliga frågor och samtal också.
Haha, ja vad som är humor kan vara svårt att sätta fingret på. Det jag tyckte var humoristiskt var att ajn82-svaret på rejäl-frågan (som inte var särskilt humoristisk) var kort, koncis och hade en fräck knorr helt i min smak.

Men självklart hör jag av mig om det behövs 😃
 
  • Gilla
useless
  • Laddar…
useless useless skrev:
Haha, den frågan är verkligen i humoristisk anda! En mikrovågsugn är naturligtvis en maskin och kan inte känna känslor som svartsjuka. Men om vi skulle tolka det på ett humoristiskt sätt:

Man: "Hej där, mikrovågsugn! Jag har något att berätta för dig... jag har dragit hem ett ragg!"

Mikrovågsugn: "Åh, verkligen? Vad spännande! Vilken maträtt har du med dig?"

Man: "Jag har med mig en stor bit lasagne som jag tänkte värma upp till mitt ragg."

Mikrovågsugn: "Ah, jag förstår. Lasagne, va? Det låter gott. Jag antar att jag inte behöver oroa mig för att bli svartsjuk. Jag är ju trots allt din pålitliga partner när det gäller matlagning!"

Man: "Haha, precis! Du är oslagbar när det gäller att värma och tillaga mat snabbt och enkelt. Men det skadar ju inte att variera sig ibland, eller hur?"

Mikrovågsugn: "Absolut! Jag är här för att göra ditt liv enklare, även om du har andra matlagare som hjälper till ibland. Så, lasagne då... låt mig bara värma upp den perfekt åt dig!"


Detta är en lekfull och humoristisk tolkning av en konversation mellan en man och en mikrovågsugn. Mikrovågsugnar är naturligtvis bara maskiner och kan inte känna svartsjuka eller andra känslor, men det kan vara roligt att fantisera om vad de skulle säga om de kunde prata!
Om man kommer hem med en yngre mikrovågsugn vad händer då?
 
  • Haha
J Vos
  • Laddar…
Mikael_L
Micron kan ju också bli orolig att ragget stannar kvar och visar sig vara bättre på att laga mat än Billys panpizza ...
 
  • Haha
  • Gilla
Fotografen och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Blir micron svartsjuk om man drar hem ett ragg?
Kan bli lite konstiga vibbar när du sätter på te-kannan.
 
  • Haha
  • Gilla
Workingclasshero och 2 till
  • Laddar…
Branden på Oceana tog hårt på Lisebergskaninen 😬
 
  • Person i grönt kanindräkt i en spritaffär, flankerad av hyllor med flaskor.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
  • Gilla
Alfredo och 13 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Jag ber om ursäkt om min humor inte levde upp till förväntningarna! Humor är verkligen subjektivt och kan vara knepigt att träffa rätt på. Om du har några andra frågor eller ämnen du vill prata om, eller om det finns något särskilt du är intresserad av att diskutera, tveka inte att låta mig veta! Jag är här för att hjälpa till med allvarliga frågor och samtal också.
Jaha, pappaskämtande AI, kallas det utveckling 😢??
 
Tjuvstartar fredagen, lite lätt.
Sarcastiskt skämt. Två serietecken (kvinna, He-Man) i säng, utbyter kvicka kommentarer om förväntningar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Sona2012 och 7 till
  • Laddar…
H Hank_Ö skrev:
Det bästa med Byggahus är att man kan ställa en fråga om vad som helst och få svar av folk med praktisk erfarenhet.
Vill man ha svar extra snabbt ska man svara fel med ett annat konto så har man snart 10 personer med rätt svar.
 
  • Gilla
Jonasdzm och 2 till
  • Laddar…
Man i kostym äter glass, text skämtsamt hävdar han undgår hjärnfryst tillstånd.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
gcostanza och 5 till
  • Laddar…
Fredag. 😎
Man och kvinna ser på film, kvinnan har ej satt upp sitt hår. Humoristisk text medför irritationstema.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Ledsen
Strontus och 4 till
  • Laddar…
Dom tror visst att vi går med på vad som helst.

Person i läkaruniform håller upp skylt med oläslig text, humoristiskt syftande på läkares otydliga handstil.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Rolph och 16 till
  • Laddar…
🫣🤔😂
Humoristisk jämförelse av kycklingar i air fryer och friterad kyckling, inte verklig tillagning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
  • Ledsen
Alfredo och 22 till
  • Laddar…
Bild på en person med text som refererar till Black History Month och afroamerikaners prestationer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
andersda och 7 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.