Jag vill avsluta tråden nu, vem är moderat?
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Är privatjet godkänt enligt forumreglerna?
Bara för V.I.P personer
 
FredrikR FredrikR skrev:
Jag vill avsluta tråden nu, vem är moderat?
Carl Bildt
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
Utan att verka alltför suicid skulle jag också vilja avsluta nu. Men då behövs nog ett rejält rep. Eller så slår man alla tråddeltagare med häpnad med ett schysst järnrör.

Om jag sansar mig lite så tror jag det räcker med ett par saftiga rapp på Ernst fotsulor. Det har han jobbat ihop till. Tror jag får anlita Sockar-Conny till utförandet.

Tack, jag hittar ut själv
 
  • Gilla
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Jag vill avsluta tråden nu, vem är moderat?
Tycker det ser ut att vända i opinionen nu, så snart är väl alla moderater. Brukar hända någon gång vart 15:e år, oftast mellan val.

Med andra ord: Alla kan stänga tråden!

Därmed är det också trevligt att så många skrivit att de hittar ut själva. Vi vill ju inte att någon blir instängd i tråden med Er*st. Det enda som är värre än det är väl att bli instängd med Er*st utan en tråd.
 
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Utan att verka alltför suicid skulle jag också vilja avsluta nu. Men då behövs nog ett rejält rep. Eller så slår man alla tråddeltagare med häpnad med ett schysst järnrör.

Om jag sansar mig lite så tror jag det räcker med ett par saftiga rapp på Ernst fotsulor. Det har han jobbat ihop till. Tror jag får anlita Sockar-Conny till utförandet.

Tack, jag hittar ut själv
Det tar betydligt längre tid att slå ihjäl någon med ett rep än med ett järnrör. Fast det måste bli roligare med några helrör.
 
Är det det som kallas för repetition?
 
S Saelen skrev:
Är det det som kallas för repetition?
Övning ger färdighet
 
Har någon moderat sett Karo? Och hur stänger man tråden?
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
R
Hmm 🤔 hur har du tappat bort Karo..

- suttit inne.
- vart på rehab.
- druckit för många dunk dunkar.
- matat Karo för dåligt.
- Karo bor i grannes hönshus.
 
Här ska inte stängas nå trådar! Då kan man inte göra gigantiska trådlyft om 10 år för att tala om att det är bra att värma upp sig källare. Trots att ingen väckt tråden med nån ny fråga
 
  • Gilla
BirgitS
  • Laddar…
S Stuff skrev:
Här ska inte stängas nå trådar! Då kan man inte göra gigantiska trådlyft om 10 år för att tala om att det är bra att värma upp sig källare. Trots att ingen väckt tråden med nån ny fråga
Men hur kan en tråd ligga i träda 10 år om den inte är stängd?
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
Tror nån buda moderaterna och Karo till Ungern då de hade pest. Det var nåt med fyra jasägare också, men det flög över huvudet på mig.
 
  • Gilla
  • Wow
  • Älska
kashieda och 3 till
  • Laddar…
R
Innovation är inte trådens starka sida, Ernst, Balrog, långburk och hönshuset dominerar..
Vem kläcker nästa legend…
 
R Rejäl skrev:
Innovation är inte trådens starka sida, Ernst, Balrog, långburk och hönshuset dominerar..
Vem kläcker nästa legend…
Nu har jag inte läst hela tråden, men dominerar verkligen dessa?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.