Slänger ut frågan här om någon har erfarenheter av minireningsverket 4evergreen?

Jag ska anlägga nytt avlopp i Trollhättan, hög skyddsnivå, och skulle vilja se om någon har erfarenhet utav just denna tillverkare eller om man ska köra på något annat.

Vet att det finns många många trådar om ämnet men vill gärna ha lite ny fräsch feedback
 
Alla minireningsverk har både fördelar och nackdelar, så vill inte säga att 4evergreen Biocleaner är bättre eller sämre än någon annan av de stora leverantör/tillverkare.

Men ska du köpa ett minireningsverk så håll dig till de största som har support, reservdelar och pengar i plånboken om det strular :)
Här kan du se en kort sammanfattning av de etablerade samt olika reningstekniker för minireningsverk.
https://markgrossen.se/enskilt-avlopp/minireningsverk/
 
A Alice_2018 skrev:
Slänger ut frågan här om någon har erfarenheter av minireningsverket 4evergreen?

Jag ska anlägga nytt avlopp i Trollhättan, hög skyddsnivå, och skulle vilja se om någon har erfarenhet utav just denna tillverkare eller om man ska köra på något annat.

Vet att det finns många många trådar om ämnet men vill gärna ha lite ny fräsch feedback
Köp inte jag har haft problem sedan dag 1 med mitt för 2 hushåll
 
A Alice_2018 skrev:
Slänger ut frågan här om någon har erfarenheter av minireningsverket 4evergreen?

Jag ska anlägga nytt avlopp i Trollhättan, hög skyddsnivå, och skulle vilja se om någon har erfarenhet utav just denna tillverkare eller om man ska köra på något annat.

Vet att det finns många många trådar om ämnet men vill gärna ha lite ny fräsch feedback
Hej. Tipps på en duktig entreprenör med bra sortiment!

Björn Onsdal

Firman heter Björntjänst Väst

www.btiv.se

Mvh

Michael
 
H Helan1973 skrev:
Hej. Tipps på en duktig entreprenör med bra sortiment!

Björn Onsdal

Firman heter Björntjänst Väst

www.btiv.se

Mvh

Michael
Tack men jag har redan lagt ner det nya i veckan
 
Johan patroni Johan patroni skrev:
Tack men jag har redan lagt ner det nya i veckan
Jag har lagt ner ett upponor weho mini 5 gå in på avloppsproffsen och kolla dom sköter allt jättebra,
 
Johan patroni Johan patroni skrev:
Köp inte jag har haft problem sedan dag 1 med mitt för 2 hushåll
Vilket fabrikat är det du har?
 
M Mekaniker skrev:
Vilket fabrikat är det du har?
4evergreen BioCleaner 4 har ej fungerat så jag fick gräva upp och lagt ner ett uponor wehomini
 
På vilket sätt fungerade inte 4evergreen BioCleaner?
 
Vi är mycket nöjda med vårt WSB Clean som vi satte in för snart 4år sedan. Känns rejält, mycket betong och rostfritt.
 
A Aleols skrev:
På vilket sätt fungerade inte 4evergreen BioCleaner?
Problem med slambildnig klarar inte måttet hade flera slamtömningar per år på 4 personer lovar mycket håller tunt inget att rekommendera
 
Har sen ett par år 4evergreen BioCleaner med precis samma problem.. Slambildning som tillslut tar sig ut i markbädden och resulterar i stopp.
 
A Aleols skrev:
Har sen ett par år 4evergreen BioCleaner med precis samma problem.. Slambildning som tillslut tar sig ut i markbädden och resulterar i stopp.
Jag vet helt otroligt och ingen hjälp får man från 4evergreen dom bryr sig inte
 
Jag vet en som driver en process mot 4evergreen om du vill ta kontakt med henne så hör av dig
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.