K
U Ulrika M.M skrev:
[bild]
Nu har du chans att vinna ett riktigt kraftfullt verktyg från Stanley FATMAX till ditt nästa projekt - veckans tävlingsvinst är den kolborstfria slagborrmaskinen SFMCD721D2K-QW, komplett med laddare och batterier.

Värde: 2499 :-

Slagskruvdragare på 18 V med maximalt vridmoment på 80 Nm för effektiv borrning och skruvdragning i trä, metall och plast. upp till 35 700 slag per minut för effektiv borrning i murverk. Utrustad med en kraftfull motor som ger 1900 varv/minut och möjliggör effektiv borrning och skruvdragning i trä, metall och plast. Bits byt enkelt och verktygslöst.

Levereras med två 2Ah batterier och en 2A laddare i kitbox.
  • Förbättrad batteriteknik, ingen minneseffekt och minimal självurladdning - V20 Li-Ion batterierna ger maximal kapacitet och lång drifttid.
  • Kolborstfri kompakt motorteknologi för förbättrad effekt och längre drifttid, reducerar underhållet och förlänger verktygets livslängd
  • Integrerad statusindikator för enkel avläsning av batteriets laddstatus
  • Kraftfull motor med obelastad hastighet upp till 2100 varv/min och 80Nm vridmoment
  • 15 momentinställningar för kontroll av djupet vid skruvdragning.
  • 2- växlad växellåda med två hastighetslägen 0-600/0-2100 varv/min för ökad kontroll.
  • Verkgtygsfri chuck för snabbt byte av bits och borr.
  • Integrerad LED lampa för bättre synlighet i alla utrymmen.
  • En del av 18V STANLEY FatMax V20 systemet - ett nytt och förbättrat 18V Li-Ion system som ger maximal kraft och lång drifttid

Tävla såhär:

1. Besvara frågan: Vilken fotbollsarena i Barcelona är STANLEY officiell verktygsparter till? Svaret hittar du här.
2. Motivera varför just du ska vinna

Vinnaren utses fredag 2/2.
—--------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Stanley för att de sponsrar den här tävlingen.
Hej, igen!

Jag har redan skickat in ett svar, och en motivering kl. 15.25 den 26 januari.
Svaret är Spotify Camp Nou. På Stanleys webbplats kan man bl.a. läsa Florencios och Carlos berättelser, och om deras verktyg.

Jag försökte egentligen ändra i tidigare svar, men det gick inte. Jag får därför komplettera min motivering såhär istället.

Utöver fortsatt husrenovering, och byggande av ca 75m staket (det senare glömde jag nämna i tidigare motivering), så kommer vi alldeles strax att få varaktiga gäster som behöver någonstans att bo. Vi ska nämligen bli med vaktlar! Vi fick det glädjande beskedet så sent som igår, och redan nu är planerna för hur deras kommande bostad ska se ut långt gångna. MEN, för att vi ska kunna bygga dem en bostad så behöver vi en fungerande borrskruvdragare... Jag och min sambo skulle därför bli så oerhört glada om vi blev vinnare av en STANLEY FATMAX SFMCD721D2K-QW!

Kläckande fågelägg och nyfött kyckling i hand inomhus.

Mvh
Daniel, samt sambon Paulina och hunden Ash (vaktlarna har inte fått några namn ännu)
 
U
Då var tävlingen avslutad!

Kul att läsa alla motiveringar och om era stundande projekt. 🙂
Det har blivit hög tid att annonsera dagens vinnare så without further ado: grattis @Kardan79 med inlägg #5🥇🥳 . Önskar er lycka till och mycket medvind med kommande projekt!

Stort tack till alla tävlande och till Stanley som sponsrat med den fina vinsten.

Trevlig helg till er alla🕺🥳💃

 
  • Gilla
Afterquake och 2 till
  • Laddar…
U Ulrika M.M skrev:
---Avslutad---
[bild]
Nu har du chans att vinna ett riktigt kraftfullt verktyg från Stanley FATMAX till ditt nästa projekt - veckans tävlingsvinst är den kolborstfria slagborrmaskinen SFMCD721D2K-QW, komplett med laddare och batterier.

Värde: 2499 :-

Slagskruvdragare på 18 V med maximalt vridmoment på 80 Nm för effektiv borrning och skruvdragning i trä, metall och plast. upp till 35 700 slag per minut för effektiv borrning i murverk. Utrustad med en kraftfull motor som ger 1900 varv/minut och möjliggör effektiv borrning och skruvdragning i trä, metall och plast. Bits byt enkelt och verktygslöst.

Levereras med två 2Ah batterier och en 2A laddare i kitbox.
  • Förbättrad batteriteknik, ingen minneseffekt och minimal självurladdning - V20 Li-Ion batterierna ger maximal kapacitet och lång drifttid.
  • Kolborstfri kompakt motorteknologi för förbättrad effekt och längre drifttid, reducerar underhållet och förlänger verktygets livslängd
  • Integrerad statusindikator för enkel avläsning av batteriets laddstatus
  • Kraftfull motor med obelastad hastighet upp till 2100 varv/min och 80Nm vridmoment
  • 15 momentinställningar för kontroll av djupet vid skruvdragning.
  • 2- växlad växellåda med två hastighetslägen 0-600/0-2100 varv/min för ökad kontroll.
  • Verkgtygsfri chuck för snabbt byte av bits och borr.
  • Integrerad LED lampa för bättre synlighet i alla utrymmen.
  • En del av 18V STANLEY FatMax V20 systemet - ett nytt och förbättrat 18V Li-Ion system som ger maximal kraft och lång drifttid

Tävla såhär:

1. Besvara frågan: Vilken fotbollsarena i Barcelona är STANLEY officiell verktygsparter till? Svaret hittar du här.
2. Motivera varför just du ska vinna

Vinnaren utses fredag 2/2.
—--------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Stanley för att de sponsrar den här tävlingen.
1. Spotify Camp Nou

2. Har till våren ett 50 m² stort altandäck som virket skall bytas på. Det kräver en robust maskin som klarar tre-fyra tusen skruvar utan att lägga av. Ska dessutom förbättra grundplintar där jag ska borra in meralldubb för att jämna ut altangolvet.
Skulle vara ett bra läge med en vinst.
 
U Ulrika M.M skrev:
---Avslutad---
[bild]
Nu har du chans att vinna ett riktigt kraftfullt verktyg från Stanley FATMAX till ditt nästa projekt - veckans tävlingsvinst är den kolborstfria slagborrmaskinen SFMCD721D2K-QW, komplett med laddare och batterier.

Värde: 2499 :-

Slagskruvdragare på 18 V med maximalt vridmoment på 80 Nm för effektiv borrning och skruvdragning i trä, metall och plast. upp till 35 700 slag per minut för effektiv borrning i murverk. Utrustad med en kraftfull motor som ger 1900 varv/minut och möjliggör effektiv borrning och skruvdragning i trä, metall och plast. Bits byt enkelt och verktygslöst.

Levereras med två 2Ah batterier och en 2A laddare i kitbox.
  • Förbättrad batteriteknik, ingen minneseffekt och minimal självurladdning - V20 Li-Ion batterierna ger maximal kapacitet och lång drifttid.
  • Kolborstfri kompakt motorteknologi för förbättrad effekt och längre drifttid, reducerar underhållet och förlänger verktygets livslängd
  • Integrerad statusindikator för enkel avläsning av batteriets laddstatus
  • Kraftfull motor med obelastad hastighet upp till 2100 varv/min och 80Nm vridmoment
  • 15 momentinställningar för kontroll av djupet vid skruvdragning.
  • 2- växlad växellåda med två hastighetslägen 0-600/0-2100 varv/min för ökad kontroll.
  • Verkgtygsfri chuck för snabbt byte av bits och borr.
  • Integrerad LED lampa för bättre synlighet i alla utrymmen.
  • En del av 18V STANLEY FatMax V20 systemet - ett nytt och förbättrat 18V Li-Ion system som ger maximal kraft och lång drifttid

Tävla såhär:

1. Besvara frågan: Vilken fotbollsarena i Barcelona är STANLEY officiell verktygsparter till? Svaret hittar du här.
2. Motivera varför just du ska vinna

Vinnaren utses fredag 2/2.
—--------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Stanley för att de sponsrar den här tävlingen.
Spotify Camp Nou som bästa laget Barca spelar på
 
M MoggePogge skrev:
1. Spotify Camp Nou

2. Har till våren ett 50 m² stort altandäck som virket skall bytas på. Det kräver en robust maskin som klarar tre-fyra tusen skruvar utan att lägga av. Ska dessutom förbättra grundplintar där jag ska borra in meralldubb för att jämna ut altangolvet.
Skulle vara ett bra läge med en vinst.
Har du läst första inlägget i tråden eller inlägg #77? 🥸
 
G Gabbe36 skrev:
Spotify Camp Nou som bästa laget Barca spelar på
Hoppsan, ett par veckor efter deadline bara....🙃
 
U Ulrika M.M skrev:
Då var tävlingen avslutad!

Kul att läsa alla motiveringar och om era stundande projekt. 🙂
Det har blivit hög tid att annonsera dagens vinnare så without further ado: grattis @Kardan79 med inlägg #5🥇🥳 . Önskar er lycka till och mycket medvind med kommande projekt!

Stort tack till alla tävlande och till Stanley som sponsrat med den fina vinsten.

Trevlig helg till er alla🕺🥳💃
Är det noveller och snyft historier man ska skriva för att vinna?!

Väldigt märkligt!
 
  • Gilla
Korvslukaren och 1 till
  • Laddar…
F
A AMP4Ever skrev:
Är det noveller och snyft historier man ska skriva för att vinna?!

Väldigt märkligt!
Jag tror det räcker med en välformulerad, bra motivering i kombination med en hel del tur. ”Tyck synd om mig” motiveringar tror jag inte är lösningen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.