Ingen av dom som droppar då. bara enkel fråga
 
Nope inte en droppe
 
Eftersom du frågar här nu, hur länge har du tappat trycket ?, några dagar eller veckor.
 
Några veckor kanske, det har typ alltid droppat lite från en kran som sitter längst ned på ena tanken så trycket har sjunkit sakta innan också.
Hittade felet nu dock och det var samma givare som hos min far i värmepumpen.
Ganska tydlig läcka :)
Elektrisk komponent hålls av tång nära andra ledningar, möjligt reparationsarbete, närbild, teknisk miljö.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Grattis och det ser ut som en flödesmätare, ska känna att flödet finns för att inte kompressorn ska få fnatt. Det är en rörlig del i den som går igenom en tätning och det är där det blir pyspunka.
 
J jonaserik skrev:
Grattis och det ser ut som en flödesmätare, ska känna att flödet finns för att inte kompressorn ska få fnatt. Det är en rörlig del i den som går igenom en tätning och det är där det blir pyspunka.
snabb Fråga på den är det lätt att byta den ?
 
J JeeyBee skrev:
Några veckor kanske, det har typ alltid droppat lite från en kran som sitter längst ned på ena tanken så trycket har sjunkit sakta innan också.
Hittade felet nu dock och det var samma givare som hos min far i värmepumpen.
Ganska tydlig läcka :)
[bild]
var det lätt att åtgärda
 
Ja det var inga större problem, trådarna sitter dock skruvade direkt i ett kretskort så det är inte bara att dra ut en kontakt och sätta i den nya och det krävdes lite pill att klippa upp alla buntband och leta upp vart den tar vägen.
 
J JeeyBee skrev:
Ja det var inga större problem, trådarna sitter dock skruvade direkt i ett kretskort så det är inte bara att dra ut en kontakt och sätta i den nya och det krävdes lite pill att klippa upp alla buntband och leta upp vart den tar vägen.
vart fick du tag i en ny dom som sålda masinen till mig har konkat ,, mailade just invest living
 
Jag mailade Baxi.
En Willy Rissanen hjälpte mig
Direkt: 0515-835 69 | Mobil: 0702-53 37 21
E-post: willy@baxi.se
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.