R
N Niq skrev:
Men man kan ju drömma på riktigt
Huvudet på spiken Ernst är @Nötegårdsgubben våta dröm😎

Edit: han har inte själv insett och erkänt detta..
 
Redigerat:
  • Ledsen
  • Wow
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Inspirerad av en tråd på ett annat forum där en person tänkt sig göra elarbeten efter att ha studerat noga på YT hur man gör.
Jag tänkte det här låter som en fantastisk idé. Jag följer nu en tv serie om kirurger på ett sjukhus så när jag sett färdigt den tänkte jag att jag öppnar en egen privatkirugi hemma i min container. Jag kommer bara att göra enklare kirurgiska ingrepp men tänker att eftersom vårdköerna är så långa så borde jag kunna hitta kunder. Jag tänkte hålla ganska låga priser och kunderna får givetvis skriva på ett avtal där jag frånsäger mig allt ansvar.

Tycker ni det här låter som en bra idé❓

Är det något jag inte vet hur man gör så kan jag ju bara googla det
 
  • Gilla
4774 och 3 till
  • Laddar…
R
Vad tar du för förstoringar av boobisar?
 
R Rejäl skrev:
Vad tar du för förstoringar av boobisar?
Mer än dina påsar med fredagschips kostar.
 
  • Ledsen
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
R
P Pin skrev:
Mer än dina påsar med fredagschips kostar.
Vi får vänta in offerten innan vi vet hans prisbild😀
 
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Vad tar du för förstoringar av boobisar?
Beror på vilken storlek du vill ha och om du ska ha märkessilikon eller om billigare sorter duger
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
R
N Niq skrev:
Beror på vilken storlek du vill ha och om du ska ha märkessilikon eller om billigare sorter duger
Tänkte frugan skulle få 250gram i varje om du bedömmer dom likvärdigt stora vid besiktningen..
Vad skiljer det garanti mässigt mellan den billiga och märkes?
 
R Rejäl skrev:
Tänkte frugan skulle få 250gram i varje om du bedömmer dom likvärdigt stora vid besiktningen..
Vad skiljer det garanti mässigt mellan den billiga och märkes?
Läste du inte hela texten. Alla kunder får skriva på ett avtal att jag inte har något ansvar vad som än händer.
Jag gissar att kiilto lämnar längre garanti än Öb
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
R
N Niq skrev:
Läste du inte hela texten. Alla kunder får skriva på ett avtal att jag inte har något ansvar vad som än händer.
Jag gissar att kiilto lämnar längre garanti än Öb
Pris pris på olika förslag?
 
Kiilto kostar 159 kr tuben för 310 ml så en tub per st. Jag utgår från att det är 2 st. Så med inköpskostnader och allmänna påslag så 1000kr för fyllning till 2 st. Väljer du Midlun så kan du ta bort 200kr. Slutpriset på arbetet kan vi nog komma överens om när det är färdigt men 500kr i bokningsavgifter som jag drar av från slutpriset.

Har du talat med din fru om att du inte är nöjd med hur hon ser ut. Tror det kan bli tråkigt om du bara överraskar henne.
 
  • Gilla
  • Wow
Pin och 2 till
  • Laddar…
R
N Niq skrev:
Kiilto kostar 159 kr tuben för 310 ml så en tub per st. Jag utgår från att det är 2 st. Så med inköpskostnader och allmänna påslag så 1000kr för fyllning till 2 st. Väljer du Midlun så kan du ta bort 200kr. Slutpriset på arbetet kan vi nog komma överens om när det är färdigt men 500kr i bokningsavgifter som jag drar av från slutpriset.

Har du talat med din fru om att du inte är nöjd med hur hon ser ut. Tror det kan bli tråkigt om du bara överraskar henne.
Lägger du ut adress och lediga tider så bokar vi med en gång😎
 
R Rejäl skrev:
Lägger du ut adress och lediga tider så bokar vi med en gång😎
Nästa ledig tid är runt 25 april 2050
 
  • Wow
Rejäl
  • Laddar…
Samma system som passbokningen?
 
  • Gilla
fribygg och 2 till
  • Laddar…
D djanlov skrev:
Samma system som passbokningen?
Jag kan fixa ett pass åt dig. Valfrit land. Men jag rekomenderar att du inte väljer Vatikanstaten eller Ryssland.
 
  • Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Vi som vill ha ännu större manboobs då?

Kommer du hit, tar borrkassetten och saftar i ett par kilo PL600?

Måste jag raka bröstet först eller ska jag be balrogen att mullra lite åt mitt håll och svedja bort det?
 
  • Wow
  • Haha
Rejäl och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.