Den här killen har jag följt under ett par år och det han gör är helt makalöst, ställer de flesta andra projekt i skamvrån när man ser till driv och kanske även underskattning av omfånget av projektet.
Ju mer jag tittar desto mer imponerad blir jag av det han gör, även om han ibland framstår som oorganiserad.

https://www.youtube.com/@escapetoruralfrance

Kanske är en sådan som @Claes Sörmland avser med ADHD-byggare som han råkade nämna vid ett tillfälle och fick en del att känna sig kränkta.
Nog har jag haft driv och ambitioner, speciellt i yngre dar men det här är på en annan nivå.
Hatten av för honom.
 
  • Gilla
Totte_S
  • Laddar…
Är det någon som kan bedöma kvaliteten på det han gör? Folk med ”driv” och lite bokstäver brukar vara hårt känslostyrda och inte excellera i omdöme och koll på läget, tyvärr. Jag kan inget om murning men i slottets väggar trillar stenar ut eftersom bruket är som våt sand. Är det verkligen bara att peta in lite nytt bruk och lägga i en ny sten? De riskerar dessutom sina liv regelbundet, utan att blinka.
 
R
Lite koll har någ då han murar valv mm.
Han river ju en vägg tills det ser fastare ut, det är alltid en avvägning vid renovering om hur mycket man ska riva och mura om..
 
  • Gilla
mikethebik och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.