Vi har fått beviljat fönsterbyte av Trafikverket. De har upphandlat med Nordic house. Någon som har erfarenhet av dem och att ha fått sina fönster nytta av dem ?
Tacksam för alla svar av erfarenheter positiva som negativa.
 
S Sogla skrev:
Vi har fått beviljat fönsterbyte av Trafikverket. De har upphandlat med Nordic house. Någon som har erfarenhet av dem och att ha fått sina fönster nytta av dem ?
Tacksam för alla svar av erfarenheter positiva som negativa.
Hur gick det för er med fönsterbytet? Samma företag ska byta fönster hos oss också inom en snar framtid (via trafikverket). Undrar också om du fått veta vad det kostar per fönster då vi har 2 extra fönster som ej kommer bytas om vi inte betalar för det själva.
 
S Sogla skrev:
Vi har fått beviljat fönsterbyte av Trafikverket. De har upphandlat med Nordic house. Någon som har erfarenhet av dem och att ha fått sina fönster nytta av dem ?
Tacksam för alla svar av erfarenheter positiva som negativ
Rootkit Rootkit skrev:
Hur gick det för er med fönsterbytet? Samma företag ska byta fönster hos oss också inom en snar framtid (via trafikverket). Undrar också om du fått veta vad det kostar per fönster då vi har 2 extra fönster som ej kommer bytas om vi inte betalar för det själva.
Jag har kontaktat dig Rootkit på ett privat meddelande
 
M Matulda69 skrev:
Jag har kontaktat dig Rootkit på ett privat meddelande
Hej jag skulle gärna också vilja veta hur det gick mvh
 
D Dennis93 skrev:
Hej jag skulle gärna också vilja veta hur det gick mvh
Det har och är fullständigt katastrof för oss . Mvh Lotta
 
I vårt fall har vi haft problem med att få kontakt med företaget. Vi har skickat flera e-postmeddelanden och ringt flera gånger, men vi har inte fått något svar. Vi har också haft problem med att få information om när fönsterbytet kommer att ske.
 
Rootkit Rootkit skrev:
Hur gick det för er med fönsterbytet? Samma företag ska byta fönster hos oss också inom en snar framtid (via trafikverket). Undrar också om du fått veta vad det kostar per fönster då vi har 2 extra fönster som ej kommer bytas om vi inte betalar för det själva.
Vi hade också två fönster som vi ville ha en separat offert på, efter två månader och ingen offert gav vi upp.
 
Än så länge har det gått bra för oss, även om det är segt att få svar emellanåt. Tyckte de var professionella när de var här och gjorde inventering, men vi får väl se när arbetet väl ska utföras vilket är tänkt till våren eller sommaren. Kostnad för två extra tvålufts fönster var helt ok och bra mycket billigare än tex mockfjärds.
 
S Sogla skrev:
Vi hade också två fönster som vi ville ha en separat offert på, efter två månader och ingen offert gav vi upp.
Hej
Vi har dom hemma just nu för fönsterbyte samt insättning av glas fick offert från Trafikverket men det va makalösa priser 28000:- för ett fönster har ni fått någon offert än ?
 
Rootkit Rootkit skrev:
Än så länge har det gått bra för oss, även om det är segt att få svar emellanåt. Tyckte de var professionella när de var här och gjorde inventering, men vi får väl se när arbetet väl ska utföras vilket är tänkt till våren eller sommaren. Kostnad för två extra tvålufts fönster var helt ok och bra mycket billigare än tex mockfjärds.
En fråga gjorde dom någon db mätning hos er?
 
Trafikverket gjorde mätning för några år sen innan jag flyttade in. 28000 (före ROT?) var bra mycket mer än vad vi fick offert på men det beror ju på hur stora fönsterna är och antal öppningar.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.