Melodifestivalen-evenemangsschema; röstning, förfest, deltävling och efterfest med tider och logotyper.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
Griselda - Netflix
 
FredrikR FredrikR skrev:
Griselda - Netflix
Är den bra? Den står på titta-listan efter True Detective 4.
 
K Kane skrev:
Är den bra? Den står på titta-listan efter True Detective 4.
Jag har sett 2 avsnitt nu, gillar det.
Frun gick efter halva första.. får se om det blir separata skärmar ikväll. 😇😂
 
  • Gilla
Kane
  • Laddar…
Deadloch på Amazon Prime, lite annorlunda, vet inte riktigt om det är parodi eller fars...
 
Tokslut Tokslut skrev:
Stefan är över i Florida och ska piska lite jänkare, men först lite test and tune

[media]
Det är så jädra kul att se svenskarna tvåla till USA-gubbarna.......svensk totalsegrare två år i rad på sickweek, i år ville det sig inte eftersom egentligen ingen fick de stora däcken att funka på radial-preppad bana.
 
  • Gilla
Tokslut
  • Laddar…
Gick inte så bra åt dom andra svenskarna va? Bara Stefan som fullföljde?
 
Denna gång var det väl stefan och en ascona som körde från sverige, den senare fick något problem så de inte kunde fortsätta.
 
MathiasS MathiasS skrev:
Denna gång var det väl stefan och en ascona som körde från sverige, den senare fick något problem så de inte kunde fortsätta.
Ja just det, tror oljetrycket strulade åt asconan
 
Ikväll ska jag se "Renoveringsdrömmar" på Kanal 5. Högfors herrgård ska vara med. Så här såg det ut häromdagen när jag var förbi och kikade.
Vintrigt landskap, snö, stort naket träd, gamla byggnader, rostig container, nedgångna strukturer, blå presenningar över taken.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Det är inget litet projekt. Det kommer att kosta åtskilligt med tid och pengar att få ordning på det här stället, med tanke på utgångsläget.

Herrgården, som ligger i norra Örebro län, har stått tom i många år och förfallit i många år före det. Så här såg det ut inuti för fem år sen.

 
  • Gilla
FredrikR och 4 till
  • Laddar…
Ida, vilken skön tjej. Hoppas hon går långt!

 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Beck - Dödläge
 
  • Gilla
Rejäl
  • Laddar…
Sprint - Canmore
🇸🇪🥉🇳🇴🥇🇸🇪🥈
 
  • Gilla
Rejäl
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.