P paralun skrev:
Får åka och kolla, har ett Lidl nära.
HG08xxx har mätning
HG06xx har inte mätning
 
  • Gilla
PsychoCheF
  • Laddar…
nino nino skrev:
HG08xxx har mätning
HG06xx har inte mätning
Ok, håller på och får ordning på deras jefla app så att rabatten blir aktiverad.
Återkommer!
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
P PsychoCheF skrev:
Någon som kommit över zigbee brytarna denna veckan?
Var i 3 butiker igår utan napp 😢
Riktigt irriterande att de inte har alla sina kampanjvaror i alla butiker😡

[bild]
Fanns en drös i Kristianstad igår!
Framme vid kassan, inte bland korgarna i mittgången
 
Kul att smart grejerna verkar funka bra!
Då ska jag kolla efter dom, och finns dom inte nu, så lär de ju återkomma, som de flesta lidl prylarna.
 
Ingen plugg dit jag var och tjejen jag frågade var även osäker på om de hade fått några.
Kollade både ute i butiken samt vid kassorna.

Däremot blev det gatewayen samt en lampa som man kan "experimentera" lite med och kanske ge bort.
 
  • Gilla
PsychoCheF och 1 till
  • Laddar…
P PsychoCheF skrev:
Någon som kommit över zigbee brytarna denna veckan?
Var i 3 butiker igår utan napp 😢
Riktigt irriterande att de inte har alla sina kampanjvaror i alla butiker😡

[bild]
I mitt närområde är det tyvärr folk som åker och köper allt som är löst under vissa kampanjer.

"matfynden" är generellt utplockat av vissa restauranger 10:00 på måndagar (de går dit halva personalen med en kundvagn var)

Och varit med om att man fått in verktyg till torsdagsrean som varit slut halvtimme efter öppning när jag åkt förbi i samband med att jag åkt till jobbet.

De borde verkligen införa "max två" och koppla de bästa erbjudandena till lidl"appen".
Iofs har jag sett att fler och fler saker kopplas till "kuponger" i appen. Så det har vi väl hamstrarna att tacka för

Nåja. Rant off

Bra att smartahemgrejjerna fungerar bra för ni som testar, Så ska jag provhandla om jag ser dem.
 
  • Gilla
PsychoCheF
  • Laddar…
Strunta i verktygen ett tag nu. Vem vågar testa veckans finska vara "Lakritsi jogurrti" och rapportera här?
 
  • Haha
  • Wow
djac och 2 till
  • Laddar…
J
Hep Hep skrev:
Strunta i verktygen ett tag nu. Vem vågar testa veckans finska vara "Lakritsi jogurrti" och rapportera här?
Inte god👎
 
  • Gilla
  • Ledsen
nissenhj och 1 till
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Strunta i verktygen ett tag nu. Vem vågar testa veckans finska vara "Lakritsi jogurrti" och rapportera här?
Inte god. Och jag älskar lakrits
 
Inte mycket av smartprylarna tillgängliga idag :/
Grenuttag fanns samt några få lampor och gateways. Såg inte röken av pluggar, floodlight eller led-strip så det blev bananer istället..
 
Fanns inga pluggar hos oss end måndag fm. Köpte ett startkit för att testa lite med. Har köpt någon plugg på rea förut. Enligt tjejen som hade packat upp hade dom fått ganska få grejor och hon var osäker på om dom hade fått några pluggar alls.
 
Staplad plastverktygslåda, grå och röd, öppen, inuti syns genomskinliga sortimentslådor. Bakgrund med otydlig kartong.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

3 lådor stapelbara för 129:-
Prisvärt. Kändes rejäla för det priset.
 
  • Gilla
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
P Porsibygg skrev:
[bild]
3 lådor stapelbara för 129:-
Prisvärt. Kändes rejäla för det priset.
Fasta fack eller justerbara ?

Är priset slut idag söndag eller gäller det även nästa vecka ?

/Jocce
 
Jocce81 Jocce81 skrev:
Fasta fack eller justerbara ?

Är priset slut idag söndag eller gäller det även nästa vecka ?

/Jocce
En öppen svart verktygslåda med röda fack och genomskinligt lock. Verkar vara tom och ligger på ett bord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

både och. Var fasta och justerbara. Gäller nu i veckan men hittades på hylla igår.
 
  • Gilla
Tule54
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.