Vad har jag gjort för fel? Ser ni att dörrar är i ojäm höjd. Den mittersta är längre ned eller den till vänster är för högt upp. Hur justerar jag det? Tack 🙏
 
  • Vit garderob med tre dörrar och metallhandtag i hemmiljö.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Metall gångjärn på vit kabinett, öppen dörr, grå vägg bakom, del av blått objekt synligt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Öppen garderob med kläder på galgar och hyllor, matta och en dörr i ett rum.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Lossa justera upp/ner dörren sen skruva fast. =klart.

Hur har du missat?
 
  • Stängt skåpsdörr med synlig gångjärn och en delvis suddig röd cirkel överlagrad.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Julia Eriksson och 2 till
  • Laddar…
S Järnspett skrev:
Lossa justera upp/ner dörren sen skruva fast. =klart.

Hur har du missat?
Hej. Jag har försökt flytta upp/ ned nån dels millimeter , tycker inte det bli bättre. Ska försöka igen 😀
 
är allt draget och monterat som det ska vara då? jag tycker det ser ut som hela garderoben "hänger" på mitten. Om du lägger nåt som är rakt på översidan. Hur ser det ut då? Den kanske skulle må bättre med ben på mitten också.
 
  • Gilla
13th Marine
  • Laddar…
Kollar man nedtill så ser det ut som att hela möbeln hänger ner i mitten. Är den ihopskruvad som den ska?


Vit skåpmöbel över dekorativ matta mot ljus vägg, hemmiljö, minimalistiskt, golv och skåpdetalj.



Sist på bollen som vanligt...
 
  • Gilla
Julia Eriksson och 1 till
  • Laddar…
Tycker det ser ut som att den sackar i toppen med.
 
useless useless skrev:
Kollar man nedtill så ser det ut som att hela möbeln hänger ner i mitten. Är den ihopskruvad som den ska?


[bild]



Sist på bollen som vanligt...
Jag ser det nu. Ska testa dra åt allt. Tack
 
Julia Eriksson Julia Eriksson skrev:
Hej. Jag har försökt flytta upp/ ned nån dels millimeter , tycker inte det bli bättre. Ska försöka igen 😀
Du kanske behöver justera lite lite upp/ner (hela gångjärnet) på någon dörr men annars är det in/ut som ska justeras för att vrida dörren lite så den blir lodrät i långsidan.
 
Som sagt var verkar det behövas ett extra ben i mitten.
 
  • Gilla
13th Marine
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.