Hej,
Jag ska flytta till ett nytt hus snart och har fått ett erbjudande från verisure med följande paket:

8 Vibrationsdetektorer
4 Rökdetektorer
3 Videodetektorer
1 Huvudenhet
1 Larmpanel med röst
1 Larmbricka
2 vattendetektorer
1 ZeroVision inbrottskydd
Larmskyltar och dekaler

Larmlösning /Installation = 4960kr
Larmtjänst = 589kr /mån

Bindningstid = 2år, därefter löpande avtal med 3månaders uppsägningstid.

Har jag fått ett bra erbjudande ifrån verisure?
 
Det med det företaget har varit uppe på forumet tidigare, lite lurigt med nya att 2G och 3G ska bort. Sen betala 589 kr månad för larmtjänst är i mitt tycke för mycket. Närmare 7000 kr skattade pengar, om året för något som normalt inte behövs. Kommer säkert in fler här med erfarenhet av dom. Måste du ha ett larm då.
 
  • Gilla
Turbo_Tail
  • Laddar…
Köp ett fristående larm istället då du får betydligt mer för pengarna och du äger larmet själv.
Ajax har vi och extremt enkelt att installera och du köper bara det du behöver. Finns brandvarnare och för vatten så är väldigt skönt att det kan varna om man inte är hemma och strömmen går.

Finns andra larm du även kan köpa. Om du behöver ha en väktartjänst så beställer du det själv och kopplar till det larmet du vill ha.
 
  • Gilla
FFEAFE och 1 till
  • Laddar…
H
Är du villig att betala detta och känner dig nöjd. Ja, då är det ett bra pris. Om inte, ring och förhandla.
 
  • Gilla
FFEAFE
  • Laddar…
Bor man inte långt uti skogen, så att skrämma ovälkomna gäster, så duger det med rörelsestyrda strålkastare som lyser upp som på dagen. Billigast
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.