R
S Saelen skrev:
Det är väl bara att mata med ett gäng gubbkärringar från Familjeliv? Speciellt tråden om vilket rödvin man ska dricka till Shetlandsponny
Bara du känner dig klar med gubbkärringarna så kan vi mata Karo med dom till frukost..
Men Reklamationsrätten frånsäges samt garantin om luktfritt avlopp…
 
R Rejäl skrev:
Är inte dvärgar sega o bra på slåss?
Inte grådvärgar. Ingen dvärg har besegrat en Balrog hittills
 
R
N Niq skrev:
Inte grådvärgar. Ingen dvärg har besegrat en Balrog hittills
Kanske klarar Balrogens matsmältning av dvärgarna då det ligger några gubbkäringar o jäser i magen…
 
R
R Rejäl skrev:
Bara du känner dig klar med gubbkärringarna så kan vi mata Karo med dom till frukost..
Men Reklamationsrätten frånsäges samt garantin om luktfritt avlopp…
Jaha det tog bara några timmar innan bajs lukten trängde sig in på vinden, vad säger du @Alfredo är det dags o släppa ut Karo eller finns det någon mera som ska matas?
 
R Rejäl skrev:
släppa ut Karo eller finns det någon mera som ska matas?
Sa någon Shetlandsponny? 🎠🍽️
 
R
Alfredo Alfredo skrev:
Sa någon Shetlandsponny? 🎠🍽️
Du vet väl att söta Shetlandsponnyn är brudmagneter…
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Du vet väl att söta Shetlandsponnyn är brudmagneter…
Karo flämtar lite lätt…
 
  • Haha
  • Wow
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Inspirerad av det här inlägget på ett annat forum så tänkte jag att det kan väl inte vara några problem att hyra en lägenhet att starta ett snickeri i.


"Jag tänkte starta en verksamhet där jag svarvar ihop diverse föremål. Jag skulle helst vilja göra det hemma, men problemet är att jag bor i en lägenhet.
Den enda svarven jag använt tidigare är den jag hade i skolan och den var definitivt för högljudd för att jag skulle kunna använda den hemma utan att bli vräkt. Men den var från typ 60-talet och väldigt stor.

Känner någon till en modell som man kopplar in i ett vanligt eluttag och som är tyst nog för att man ska kunna använda den hemma i en lägenhet? Helst ska den vara så stabil som möjligt också. Vi kan sätta en maxbudget på 100 000kr.

Jag snackar alltså om en svarv för stålföremål, och jag ska använda den på arbetstid, inte på natten."
 
  • Haha
Rejäl och 1 till
  • Laddar…
Skitbra ju...

Svarv i ena rummet, Shetlandsponnier i det andra, potatisodling i badkaret!

Ernst går ner i instant spagat av lycka vid blotta tanken
 
  • Älska
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Nu ska vi sluta med torktumlare oxå, kan någon skicka balrogen för snabba resultat?
Klart bekymrad.
 
P paralun skrev:
Nu ska vi sluta med torktumlare oxå, kan någon skicka balrogen för snabba resultat?
Klart bekymrad.
Är det nått fel på frystorkning?
 
R
P paralun skrev:
Nu ska vi sluta med torktumlare oxå, kan någon skicka balrogen för snabba resultat?
Klart bekymrad.
Kan man inte salta dom torra med en kombimaskin?😂
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Kan man inte salta dom torra med en kombimaskin?😂
Nej, balrogen har outtömliga resurser för värme i det här läget, Balrogen andas bara ut så är det klart,...
 
R
P paralun skrev:
Nej, balrogen har outtömliga resurser för värme i det här läget, Balrogen andas bara ut så är det klart,...
Men det bli inte så bra med förkolnade plagg…
 
R Rejäl skrev:
Men det bli inte så bra med förkolnade plagg…
Jo men torrt blir det...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.