U
---Avslutad---
Nu har du ännu en chans att vinna Explore 6 AirFryer 5,4 l!
Modernt kök, luftfritös, olika maträtter, stekt kyckling, grönsaker, bakverk, hälsosam matlagning, stilfull inredning.

Njut av knaprig och välsmakande friterad mat, där lite eller ingen olja används. Den mångsidiga Explore 6 AirFryer kan användas till fritering, grillning, stekning – och till och med till bakning. Löstagbar korg på 5,4 liter.

Värde: 3295 kr

För att tävla gör du såhär:
1. Motivera varför du ska vinna
2. Besvara frågan: Vilken sladdlängd har Explore 6 Airfryer?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 26/1.

—-----------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Electrolux för att de sponsrar den härtävlingen.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
 
  • Gilla
  • Älska
MoggePogge och 9 till
  • Laddar…
U Ulrika M.M skrev:
Nu har du ännu en chans att vinna Explore 6 AirFryer 5,4 l!
[bild]

Njut av knaprig och välsmakande friterad mat, där lite eller ingen olja används. Den mångsidiga Explore 6 AirFryer kan användas till fritering, grillning, stekning – och till och med till bakning. Löstagbar korg på 5,4 liter.

Värde: 3295 kr

För att tävla gör du såhär:
1. Motivera varför du ska vinna
2. Besvara frågan: Vilken sladdlängd har Explore 6 Airfryer?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 26/1.

—-----------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Electrolux för att de sponsrar den härtävlingen.
1. Blir mycket mat här hemma som tillagas i vår airfryer men det är en av de första modellerna som kom ut, vi behöver en ny helt enkelt. Där vi kan fortsätta laga de goda måltiderna i.

2. Ca 0.9m
 
1. Inför kommande köksrenovering så hade ju en airfryer suttit som en smäck, då det knappt behövs ett kök för att tillaga mat i en sån här. Att mina vänner dessutom lovordar airfryer gör ju såklart att man är väldigt sugen på en.
2. Sladdens längd är ca 0,9 meter (90cm)
 
1. villhöver en airfryer, jepp, jag villhöver verkligen en airfryer. Behövs det ytterligare argument? I så fall kan jag tillägga att jag verkligen, verkligen verkligen villlhöver en airfryer. p.s. en airfryer hade varit den Perfekta produkten till så mkt matlagning här hemma, nämde jag att jag villhöver en airfryer?

2, sladden är 90 cm lång
 
1. Vill gärna ha en ny rejäl airfryer då den utklassar ugnen när det gäller matlagning. Har slitit ut vår första airfryer efter 3 år och trodde vi skulle kunna klara oss utan. Men det gör man inte när man väl vant sig.
2. Sladden är 90cm
 
1.
Min fru har sagt mig fritös, tack och nej,
En sådan i mitt kök det vill jag ju ej.

Allt flott om än gott på min bak och mitt tak,
Gör att tal om en sådan ej faller ut i min smak.
Men slipper jag torka bort olja och flott,
Friterar jag gärna min pommes, så gott!

Med varmluft friterat både kyckling och bröd,
Är tjatet om flottet sen länge nu död.

Om jag en dag i köket en fritös skola finna,
Så vill jag nog med detta rimmet den vinna!

2.
Sladden till Explorer 6 är 0,9 meter lång
 
1. Fish tacos, pankopanerad torskryggfilé. Serveras med sriracha-mayo, picklad rödlök och koriander-salsa i mjukt eller hårt bröd!
2. Cirka 0,9m, eller 90cm, eller 900mm.
 
1) Jag har precis gått på pappaledighet och inser vilken power-woman min fru är som under ett år skött om en baby och mycket därtill i hemmet. Min egna mamma gav mig rådet härom veckan att ”inte jämföra dig med henne (frugan), då du blir bara stressad!” 🤣 hemmavid är det jag som lagar det mesta och kan ödmjukt konstatera att det är svårt att få tiden att räcka till! En airfryer skulle underlätta enormt med matlagningen men även utmana min kreativitet på ett kul sätt, när vår matglada baby (brås på sin far) nu äter alltmer vanlig kost.

2) sladden är ca 0.9m lång.
 
1. Krispig mat är gott.

2. 90 cm
 
P
1. Hade passat perfekt för att snabbt kunna få till perfekt krispig mat som ungarna gillar! Även jag som helt saknar kunskaper i köket skulle imponera med detta redskap.

2. 90cm
 
1. Hade varit perfekt i familjen att förgylla middagen för barnen

2. Ca 0,9 m
 
1. Är i tankarna att köpa en så det vore super om jag lyckades vinna denna, så kan jag lägga pengarna på el och mat ist. Har många bekanta som lovordar airfryer.

2. Ca 90 cm
 
U Ulrika M.M skrev:
Nu har du ännu en chans att vinna Explore 6 AirFryer 5,4 l!
[bild]

Njut av knaprig och välsmakande friterad mat, där lite eller ingen olja används. Den mångsidiga Explore 6 AirFryer kan användas till fritering, grillning, stekning – och till och med till bakning. Löstagbar korg på 5,4 liter.

Värde: 3295 kr

För att tävla gör du såhär:
1. Motivera varför du ska vinna
2. Besvara frågan: Vilken sladdlängd har Explore 6 Airfryer?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 26/1.

—-----------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Electrolux för att de sponsrar den härtävlingen.
1. Hade varit perfekt till mina 80-åriga föräldrar, lätt att hantera och många goda rätter kan göras. Man är alltid lite nervös att de glömmer ngt på spisen 🙁
2. Ca 0,9m
 
U Ulrika M.M skrev:
Njut av knaprig och välsmakande friterad mat, där lite eller ingen olja används. Den mångsidiga Explore 6 AirFryer kan användas till fritering, grillning, stekning – och till och med till bakning. Löstagbar korg på 5,4 liter.
U Ulrika M.M skrev:
Nu har du ännu en chans att vinna Explore 6 AirFryer 5,4 l!
[bild]

Njut av knaprig och välsmakande friterad mat, där lite eller ingen olja används. Den mångsidiga Explore 6 AirFryer kan användas till fritering, grillning, stekning – och till och med till bakning. Löstagbar korg på 5,4 liter.

Värde: 3295 kr

För att tävla gör du såhär:
1. Motivera varför du ska vinna
2. Besvara frågan: Vilken sladdlängd har Explore 6 Airfryer?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 26/1.

—-----------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Electrolux för att de sponsrar den härtävlingen.
1.
Tänk, att vinna en Airfryer från Electrolux - det innebär ju matlagning utan något krux! Att enkelt kunna fritera, grilla, steka och till och med baka, skulle skicka en fattig student (som jag) till himlen och tillbaka!
2. Explore 6 Airfryer har en sladdlängd på 0.9 meter.
 
N
1. Jag hade velat överraska min man med denna då han suktat efter en airfryer länge. Hade också varit perfekt nu då vår äldsta dotter vill vara med mer i köket och laga saker själv. En airfryer känns säkrare att lära sig än ugnen.
2. Sladden är 90 cm
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.