Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 420 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om lås?"
 
P
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 432 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om lås?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 567 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om lås?"
 
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 151 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om lås?"
 
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 304 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om lås?"
På förhand räknade jag med ett bättre resultat, men det var många svåra frågor och mina gissningar gick inte hem.
 
D
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 713 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om lås?"
 
D
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 496 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om lås?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 1 117 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om lås?"
 
K
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 398 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om lås?"
 
Jag fick 4/10 rätt, vilket är bättre än 133 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om lås?"
oooppps det här var skämmigt.
 
T
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 1 448 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om lås?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 843 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om lås?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 018 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om lås?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.