N Niq skrev:
Jag kan lova att inget går smidigt om jag får en Renault
Åka tyskt och äta och dricka franskt brukar vara modellen.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
N Niq skrev:
Känner inte till dom modellerna. Men jag är ju ingen Renaultfantast heller
Syftade på antalet liter, och då inte på cylindervolym utan i flaskan
 
  • Gilla
fribygg
  • Laddar…
P Pin skrev:
Syftade på antalet liter, och då inte på cylindervolym utan i flaskan
Finns den svarta renulten i gallonflaska?
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Finns den svarta renulten i gallonflaska?
Typ som ett flaskskepp. En metrisk fransos som pillat in den i en amerikansk gallonbutelj.
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Buda då över nån låda god cognac när tjänstemannen är hemma. Få byråkrater uppskattar iskall pilsner i vinterkylan och Varmboga är sannolikt än färre som använder.
Pft, jag är inte kräsen. Vilken spratteldricka som helst löser problemet.

Men... eftersom det nu frågas så tar jag gärna en Bollinger som första leverans. Lämnar en anonym lista på övriga önskemål i din brevlåda.

/Grannen
 
  • Gilla
Rejäl och 1 till
  • Laddar…
it-snubben it-snubben skrev:
Pft, jag är inte kräsen. Vilken spratteldricka som helst löser problemet.

Men... eftersom det nu frågas så tar jag gärna en Bollinger som första leverans. Lämnar en anonym lista på övriga önskemål i din brevlåda.

/Grannen
Som it-snubbe vet du säkert om jag använder digital brevlåda och E-boz eller om jag föredar traditionella lådor med cognac;)

Jag personligen anser mig inte behöva några lov och anmälningar i förväg utan ber om ursäkt efteråt om något av det jag bygger skulle råka hamna lite fel.
Sprattel drickat tog lustigt nog slut för ca två veckor sedan men du får gärna fylla min källare med Bollinger när du ändå ska till brevlådan./ Ordf Byggnadsnämnden
 
  • Haha
  • Gilla
Rejäl och 1 till
  • Laddar…
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Min plan är inte helt utan brister,
Jag tyckte den var lysande!
 
  • Gilla
  • Älska
Nötegårdsgubben och 2 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Vem piff vill ha en svartrollad rostig renault.
Nä, vi föredrar Mazda här i tråden! Iallafall gubbarna. Det är ett snudd på totalt överlapp mellan de som har Mazda och de som hatar *rnst, faktiskt. Finns en socialantropologisk avhandling på ämnet om nån är intresserad!
 
  • Haha
Rejäl och 1 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Finns en socialantropologisk avhandling på ämnet
Vad är slutsatsen? Har man Mazda så hatar men E och har man ingen Mazda då hatar man också E?
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
R
Alfredo Alfredo skrev:
Vad är slutsatsen? Har man Mazda så hatar men E och har man ingen Mazda då hatar man också E?
Då slapp jag Mazda stämpeln i alla fall😎
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Vad är slutsatsen? Har man Mazda så hatar men E och har man ingen Mazda då hatar man också E?
Greta säger ju att vi ska lita på vetenskapen, så jag sökte på "ernst" på Diva-portalen. Fick massvis med träffar, det här är den första, så den måste vara mest relevant:
https://www.diva-portal.org/smash/r...der2=title_sort_asc&onlyFullText=false&sf=all
Testade att söka på "ernst mazda" men då blev det inga träffar alls. Har den vetenskapliga censuren gått så långt, alltså?!?
 
  • Ledsen
kashieda
  • Laddar…
Nu har det nog blivit något missförstånd här. Mazda är bara just bättre än Renault. Men det är bara för att en Mazda kan man faktiskt lyckas köra och den har ingen sammankoppling med någon jäst och destillerad druvjuice
 
  • Gilla
  • Haha
Nötegårdsgubben och 2 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Få se nu…

Om ni har följande saker på din tomt och endast en av dessa saker får tas bort. Vad och varför?

Grannens hönshus

Ett gränsrör

thujahäck

14 långburkar

Ernst

Pumpen på er tomt med servitut som grannen använder

Balrogen

De två debattörerna i den här tråden som likt Brokeback Mountain har funnit varandra och dessutom säger chex
Bilder!!
Vi måste ha bilder för att kunna ge ett korrekt svar.
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Bilder!!
Vi måste ha bilder för att kunna ge ett korrekt svar.
Tror att den sista punkten blir svårast att effektuera utan att trampa på en mängd liktornsbemängda tår och för att slippa polisanmälan
 
  • Ledsen
FredrikR
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Greta säger ju att vi ska lita på vetenskapen, så jag sökte på "ernst" på Diva-portalen. Fick massvis med träffar, det här är den första, så den måste vara mest relevant:
[länk]
Testade att söka på "ernst mazda" men då blev det inga träffar alls. Har den vetenskapliga censuren gått så långt, alltså?!?
Greta, Ernst, Mazda… Hur kommer det sig att alla defekter har fem bokstäver?
 
  • Ledsen
Rejäl
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.