Vad är detta, vilken funktion? Sitter på gamla tvättmaskinen (vattentillopp) som jag just ”avinstallerat”. Men på nya maskinen finns ingen. Båda Miele
 
  • Radiatorventil fäst på vägg, i ett hörn, med synlig röranslutning och lite slitage.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • En hand håller en vit radiatorventil med en koppling framför oavslutad vägg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Vit termostatventil på radiator, gulnad med tiden, bakgrund med kartong.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Det är en AquaStop, en ventil som stänger av vattnet när maskinen är avstängd eller läcker vatten.
 
  • Gilla
Babski9497
  • Laddar…
A
B Babski9497 skrev:
Vad är detta, vilken funktion? Sitter på gamla tvättmaskinen (vattentillopp) som jag just ”avinstallerat”. Men på nya maskinen finns ingen. Båda Miele
tillhör maskinen skall inte flyttas till ny maskin
tyska miele har dessa men inte de tjeckiska
 
  • Gilla
Babski9497
  • Laddar…
electroluxaren skrev:
tillhör maskinen skall inte flyttas till ny maskin
tyska miele har dessa men inte de tjeckiska
Tack för era svar. Jag tror inte jag köpt en Tjeckisk. Får kolla om det går att se någonstans. Men bör man då komplettera med något liknande?
 
A
B Babski9497 skrev:
Tack för era svar. Jag tror inte jag köpt en Tjeckisk. Får kolla om det går att se någonstans. Men bör man då komplettera med något liknande?
Nej funktionen finns inte i din disk, så det är meningslöst att komplettera med något som ändå inte kommer att fungera.
Tillverkarlandet brukar stå på förpackningen.
Vet att felgiganren säljer både de från Tjeckien som från Tyskland, stor skillnad på bla korgarna, korgarna går lätt byrålådseffekt i stället för att kännas som ett kassaskåp. Tunnare pinnar andra diskmotorer osv.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.