Tempgivare på Mitsubishi hero Ln25 visar kallare i rummet än det är pga. dålig tätt runt Tempgivare, För att kunna täta inifrån runt Tempgivare måste man ta bort hörnbiten från Mitsubishi hero Ln25 men vet inte exakt hur man tar bort hörnbiten?
Jag försökte stoppa en kniv där pilen visar 1 för att öppna den men hände ingenting, Jag vågade inte trycka mer eftersom var osäkert hur man öppnar exakt,
Blir tacksam om ni vet exakt hur man öppnar den eller om ni har någon bild eller länk där visar hur man gör
 
  • Taklampan öppen, detaljer markerade, visar hur man stänger locket korrekt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
A
sam2018 sam2018 skrev:
Tempgivare på Mitsubishi hero Ln25 visar kallare i rummet än det är pga. dålig tätt runt Tempgivare, För att kunna täta inifrån runt Tempgivare måste man ta bort hörnbiten från Mitsubishi hero Ln25 men vet inte exakt hur man tar bort hörnbiten?
Jag försökte stoppa en kniv där pilen visar 1 för att öppna den men hände ingenting, Jag vågade inte trycka mer eftersom var osäkert hur man öppnar exakt,
Blir tacksam om ni vet exakt hur man öppnar den eller om ni har någon bild eller länk där visar hur man gör
bara att dra nedåt som din pil märkt 1 visar
 
electroluxaren skrev:
bara att dra nedåt som din pil märkt 1 visar
måste stoppa någon skruvmejsel där för att öppna?
 
A
sam2018 sam2018 skrev:
måste stoppa någon skruvmejsel där för att öppna?
jag gör aldrig det men ett bra tag/friktion med tummen är ju bra
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.