N Niq skrev:
Det var ju utföraren som borde anmälas när dom låter folk köpa sig före i kön
Nej bara utföraren har jobb. Och det finns en kö. Sedan är turordningen inte så noga. Vad gäller kunderna.
 
F fribygg skrev:
Är Bandidos organiserade i Svenskt näringsliv? Finansförbundet? Långburkarnas intresseförening? Eller är de fria, knäcker näsan och knäar vem som helst utan krav på partibok...
Bandidos är ett eget fackförbund. Organiserar 1% av befolkningen enligt deras egna beräkningar.
 
P Pin skrev:
Nej bara utföraren har jobb. Och det finns en kö. Sedan är turordningen inte så noga. Vad gäller kunderna.
Ok får väl anmäla dom till mc förbundet för oetiskt uppträdande då
 
R Rejäl skrev:
Få vara rädd om våra vargar dom är en del av vårat ursprungsfauna..
Det går bra att komma och plocka ett par, vore det inte käckt att ha en uppstoppad varg vid brasan? Eller kokt vargkorv med mos och ketchup till de pulkaåkande?
 
N Niq skrev:
Krävs väl inga speciella kontakter för att få en bostad i innerstaden. Verkar finnas många lediga och billiga i tex Hälleforsnäs innerstad
Du har säkert rätt, men är sammhället klassat som stad?
 
R
F fribygg skrev:
Det går bra att komma och plocka ett par, vore det inte käckt att ha en uppstoppad varg vid brasan? Eller kokt vargkorv med mos och ketchup till de pulkaåkande?
Jag har min Balrogspäls framför kamin..
Körv med varg blir så hårigt o strävt att äta..
 
R Rejäl skrev:
Körv med varg blir så hårigt o strävt att äta..
Kan du inte ta ur och flå djuren innan du gör körv?
 
R
F fribygg skrev:
Kan du inte ta ur och flå djuren innan du gör körv?
Jaha e det så man gör🤔😉 trodde att man bara malde ned hela rasket för att maximera antalet kilo körv..
 
R Rejäl skrev:
Jaha e det så man gör🤔😉 trodde att man bara malde ned hela rasket för att maximera antalet kilo körv..
I ditt fall skulle jag vilja rekomendera daggmask, de behöver inte tas ur och kan ätas både kokta eller naturella om du har brått.
I princip är de väl lika vegetariska som nötkött, äter bara växtdelar men behöver tillskillnad från ko ( och varg) inte flås,tas ur eller malas innan du förtär dem.
 
R
F fribygg skrev:
I ditt fall skulle jag vilja rekomendera daggmask, de behöver inte tas ur och kan ätas både kokta eller naturella om du har brått.
I princip är de väl lika vegetariska som nötkött, äter bara växtdelar men behöver tillskillnad från ko ( och varg) inte flås,tas ur eller malas innan du förtär dem.
Hur stora kan dom bli om man stoppar upp dom med tex. Hästkött?
 
R Rejäl skrev:
Hur stora kan dom bli om man stoppar upp dom med tex. Hästkött?
Prova om kebbaberiorna inte köpt upp alla tillgängliga pållar.
 
R
F fribygg skrev:
Prova om kebbaberiorna inte köpt upp alla tillgängliga pållar.
Tänkte starta en körvmoj då dom lokala pizzeriorna inte längre får ta emot hästköttet..
Fixar du daggmaskarna så mal jag höstköttet så är saken biff..
 
R Rejäl skrev:
Fixar du daggmaskarna så mal jag höstköttet så är saken biff..
Hästbiff är inte att förakta, den eller maskarna tycker jag inte att du ska mala.
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
R
F fribygg skrev:
Hästbiff är inte att förakta, den eller maskarna tycker jag inte att du ska mala.
Maskarna är ju skinne till körven vad trodde du?
 
R Rejäl skrev:
Maskarna är ju skinne till körven vad trodde du?
Prova dem naturella, du slipper både malning,hår och korvstoppning.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.