R Rejäl skrev:
Men hen är inget eget kön utan bara en enklare beskrivning av båda😉
Jag tycker inte att man behöver specificera nykteristens kön överhuvudtaget, det tillför inget.
 
  • Wow
Rejäl
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Jag tycker inte att man behöver specificera nykteristens kön överhuvudtaget, det tillför inget.
Viss fortplantningsövning sker dock även bland nykterister, så de kan väl få veta vad partnern har för kön de med.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Viss fortplantningsövning sker dock även bland nykterister, så de kan väl få veta vad partnern har för kön de med.
Är man redan 'partners' borde man inte vara okunnig om partnerns kön oavsett om man är nykterist eller inte.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Är man redan 'partners' borde man inte vara okunnig om partnerns kön oavsett om man är nykterist eller inte.
Man måste ju fråga om samtycke med jämna intervall om preferenser ändrats, frun kanske vill tilltalas herrn helt plötsligt. Eller så har man druckit 14 långburk varje dag sedan den där blöta överfarten på finnlandsfärgan och aldrig blivit nykter nog att fundera över de där nattliga hemorrojderna.
 
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
inget eget kön utan bara en enklare beskrivning av båda
Du är på helt fel forum om du är ute efter beskrivningar av kön! Tänk på barnen!

För övrigt brukar en kö var knappa två meter, långsmal och med en kritad lädertopp, varför du nu undrar det? 🤔
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
T TypRätt skrev:
Man måste ju fråga om samtycke med jämna intervall om preferenser ändrats, frun kanske vill tilltalas herrn helt plötsligt.
Men det finns lika fullt bara två kön och samtyckeskravet är väl könsneutralt i sin utformning?
 
R
Alfredo Alfredo skrev:
Du är på helt fel forum om du är ute efter beskrivningar av kön! Tänk på barnen!

För övrigt brukar en kö var knappa två meter, långsmal och med en kritad lädertopp, varför du nu undrar det? 🤔
Barnen😂 ja vissa växer ju aldrig ur barndomen😉
Kö är ju sådant som bildas på motorvägen när elbilismen ska komma långt och inte kan köra bil då bildas en kö😂
 
  • Haha
Saelen och 1 till
  • Laddar…
Unikt namn
R Rejäl skrev:
Barnen😂 ja vissa växer ju aldrig ur barndomen😉
Kö är ju sådant som bildas på motorvägen när elbilismen ska komma långt och inte kan köra bil då bildas en kö😂
Oavsett om du kommer långt eller kort så bör du inte färdas på motorväg samtidigt. Kopulering får enbart ske i parkerade fordon, med handbromsen i.
 
Unikt namn Unikt namn skrev:
Kopulering får enbart ske i parkerade fordon, med handbromsen i.
Jag tror du har fel, så länge man inte framför fordonet borde det vara tillåtet.
 
  • Haha
Rejäl
  • Laddar…
R
Unikt namn Unikt namn skrev:
Oavsett om du kommer långt eller kort så bör du inte färdas på motorväg samtidigt. Kopulering får enbart ske i parkerade fordon, med handbromsen i.
Jaså funkar det inte med en långsam mottagare och en snabb givare😉
 
F fribygg skrev:
Jag tror du har fel, så länge man inte framför fordonet borde det vara tillåtet.
När jag var i usa var det tillåtet i baksätet endast med en brun papperspåse över huvudet. Eller om det var till spriten? De frågade om jag ville ha en påse när jag köpte flaskan men jag svarade nej så ful är hon inte.
 
  • Gilla
  • Haha
kashieda och 3 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Jaså funkar det inte med en långsam mottagare och en snabb givare😉
Det är saligare att ge än att få.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
R
P Pin skrev:
Det är saligare att ge än att få.
Håller med därav aldrig elbil😂
 
Men om elbilen är självkörande och båda ligger i baksätet, kan det då vara ett fall av olovlig körning om de hävdar att de inte märkt att chauffören drog?
 
  • Gilla
Rejäl
  • Laddar…
R
T TypRätt skrev:
Men om elbilen är självkörande och båda ligger i baksätet, kan det då vara ett fall av olovlig körning om de hävdar att de inte märkt att chauffören drog?
Undrar vem som blir ansvarig av dom två🤔
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.