Säljes för 4500 kr. Inköpt 2022-06, sparsamt använd. Hämtas i Åhus eller skickas på köparens bekostnad. Betalning via Swish.

Gul och vit Wagner högtrycksfärgspruta med slang och sprutpistol på metallställning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Extra tillbehör som ingår:
  • Förlängningsskaft WAGNER HEA 30cm, inkl munstyckshållare
  • Rengöringssats Wagner
  • Viskositetsmätningstratt Wagner
Spraymålningsutrustning: rengöringssats, munstycke, kopp och förlängningsskaft på träbakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Beskrivning:

Control Pro 250 M är ett kompakt färgspruta med bärhandtag och stålram för den erfarna gör-det-själva-ren, entreprenören och hantverkaren med tillfälliga sprutprojekt. Alla lösningsmedelshaltiga
och vattenspädbara lacker, lasyrer och träskyddsmedel samt dispersions- och latexfärger kan bearbetas. Den här färgsputan är kompatibel med High Efficiency Airless, förkortat HEA-teknik. Den går ut på att munstyckstekniken kombineras med en högeffektiv men tryckreducerad pump. Det lägre spruttrycket ger med maximal kontroll och upp till 55 % mindre sprutdimma ett enkelt och rent arbete med ett Airless-aggregat.

  • Färgspruta
  • Högtryckspistol med 9m slang
  • HEA munstycke 311
  • HEA munstycke 517
  • Filtersats för tjocka och tunna material
Färgsprutsystem Wagner Universal Sprayer, slanger, munstycken, bruksanvisning på golv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Sänker priset till 4000:-. Nypris i butik för färgspruta och tillbehör ca 6000:-
 
Köper gärna om den finns kvar. Mvh
 
Ledsen, dålig tajming, efter att inte ha fått något napp här på ett halvår fick vi tummen ur under julledigheten och la ut den på blocket och fick den såld någon dag innan du hörde av dig.
 
Haha, ja det var taskig tajming det. Gott nytt år!
 
Fonjy Fonjy skrev:
Köper gärna om den finns kvar. Mvh
Hej Fonjy!
Jag har en liknande som jag tänkte sälja. Jag kapar tråden och lägger upp lite info och bilder efter nyår
 
L Lanson skrev:
Hej Fonjy!
Jag har en liknande som jag tänkte sälja. Jag kapar tråden och lägger upp lite info och bilder efter nyår
Toppen, det ser jag fram emot.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.