Står det någon text på någon del av kontakterna?

Det finns en uppsjö av olika kontaktdon som kan vara väldigt lika varandra.
 
Kolla med Skill..?

När jag ställt inför liknande provokationer så har jag helt sonika klippt av det återstående donet och monterat två nya.
 
  • Gilla
Rejäl
  • Laddar…

Bästa svaret

C
Ser ut som standard AMP SuperSeal.
 
  • Gilla
Rejäl och 1 till
  • Laddar…
Och såna brukar följa med/sitta på xenon-konverteringskit. Så på typ xenonkungen eller liknande sida finns det nog.
 
C
Ja, om det är SuperSeal finns de nästan överallt. Till och med på Biltema.
 
  • Gilla
Dan1891 och 1 till
  • Laddar…
C cpalm skrev:
Ser ut som standard AMP SuperSeal.
Du har nog rätt, ser ut som dom jag länkade till på temu.com !
 
C cpalm skrev:
Ja, om det är SuperSeal finns de nästan överallt. Till och med på Biltema.
Fast Biltema verkar bara sälja 10 pack kontakthus, och så måste du köpa stiften separat.
Men det kan ju vara bara bra att ha ett gäng kontakter hemma!
 
C
Dan1891 Dan1891 skrev:
Fast Biltema verkar bara sälja 10 pack
Ja, Biltema var bara ett exempel på att de är rätt lättillgängliga. Finns säkerligen bättre erbjudanden på Temu, eBay, amazon osv.
 
  • Gilla
Dan1891
  • Laddar…
C cpalm skrev:
Ja, Biltema var bara ett exempel på att de är rätt lättillgängliga. Finns säkerligen bättre erbjudanden på Temu, eBay, amazon osv.
Men mycket bra att du visste att den heter AMP SuperSeal! Då har man ju en referens till kontakten i fråga.
 
C
Dan1891 Dan1891 skrev:
Men mycket bra att du visste att den heter AMP SuperSeal! Då har man ju en referens till kontakten i fråga.
Jo, tyvärr får man inte så många bra träffar när man söker på "SuperSeal" då det oftast är någon "piratkopia" som säljs på konsumentmarknaden och inte TE Connectivitys originalprodukt, så varumärket "SuperSeal" nämns inte i produktbeskrivningen och de kallas istället bara något generiskt som "automotive connector" eller liknande. Och så är det underförstått från bilderna att den är kompatibel med originalet. Precis som produkten du länkade till.

Fast det kan väl så klart ändå vara bra att veta vad den egentligen heter.
 
  • Gilla
Rejäl och 1 till
  • Laddar…
Tack så hemskt mycket, nu vet jag vad ja ska söka efter. Mycke riktigt, står TE på kontakten
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.