Har ritat upp ett H hus som vi till största säkerhet kommer sätta i verk. Kom gärna med lite åsikter förbättringar/ändringar. Fönster är ej inritade korrekt eller tillräckligt än så bortse gärna fönster.
 
  • Översikt över en våningsplan i en byggnad; visar rum, möblering och mått.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
4 snabba;
1. Lilla toaletten borde vara avskild från vardagsummet.
2. Litet garage.
3. Stor död yta på övervåningen.
4. Master bedroom ser litet ut.
 
Redigerat:
  • Gilla
BirgitS
  • Laddar…
Väldigt konstig form på tvättstugan som gör att den är svår att inreda vettigt, samtidigt som den tar upp väldigt stor yta.
Tråkigt med ingång till lilla badrummet från vardagsrummet.
Hade breddat sovrummet vid vardagsrummet så väggen livar med den till köket.
Ser ut att saknas utslagsvask på köksön.
Konstig återvändsgränd vid trappen, vad ska den ytan nyttjas till?

Blir ganska stor outnyttjad yta på ovanvåningen utanför sovrummen.
Personligen hade jag velat ha badkar i något av badrummen (troligen det där uppe).
Om det bara är halvvägg från allrummet uppe kommer det antagligen inte funka något vidare som tv rum (för mycket ljud).
 
  • Gilla
BirgitS
  • Laddar…
R
J JohannesPi skrev:
Har ritat upp ett H hus som vi till största säkerhet kommer sätta i verk. Kom gärna med lite åsikter förbättringar/ändringar. Fönster är ej inritade korrekt eller tillräckligt än så bortse gärna fönster.
Det viktigaste är att du o din familj är nöjda, det kommer alltid kritiska inslag på en sida som denna..
Men du kan även få bra förslag förstås men ta dom kritiska med en nypa salt😉
 
Eftersom det är svårt att se mått och en hel del saknas så ställer jag frågan istället.
Har du koll på tillgänglighetskraven och isf uppnås dom?
 
  • Gilla
Nyatag
  • Laddar…
Hur är väderstrecken? När jag letat hus är det bland det första jag tittar på. Du vill inte av misstag råka bygga dig en uteplats i norr eller öster…
Finns gott om exempel på hus som ligger helt fel på den tomt man har, och det går aldrig att göra något åt.
 
  • Gilla
lillanutten och 1 till
  • Laddar…
J JohannesPi skrev:
Har ritat upp ett H hus som vi till största säkerhet kommer sätta i verk. Kom gärna med lite åsikter förbättringar/ändringar. Fönster är ej inritade korrekt eller tillräckligt än så bortse gärna fönster.
Varför inte ta hjälp?
 
  • Gilla
Purre
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.